اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار ناجا به حرمت‌شکنان ماه رمضان در استان مرکزی

با هنجارشکنان ماه رمضان برخورد جدی می‌شود

رئیس پلیس امنیت عمومی استان مرکزی گفت: نگه‌داشتن حرمت ماه رمضان بر همه واجب است و کسانی که به هر طریقی حرمت این ماه را نگاه ندارند با برخورد جدی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

با هنجارشکنان ماه رمضان برخورد جدی می‌شود

احمد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نگه‌داشتن حرمت ماه رمضان بر همه واجب است و کسانی که به هر طریقی حرمت این ماه را نگاه ندارند با برخورد جدی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

وی تصریح کرد: کسانی که به هر دلیلی نمی‌توانند در ماه رمضان روزه بگیرند باید از تظاهر به روزه‌خواری در اماکن عمومی پرهیز کرده و مراقب رفتار خود باشند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان مرکزی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با کسانی که در اماکن عمومی اقدام به روزه‌خواری کنند به شدت برخورد خواهد کرد، خاطر نشان ساخت: رعایت شعائر اسلامی به‌ویژه حرمت ماه مبارک رمضان امری واجب است و همه باید خود را موظف به حفظ شعائر اسلامی بدانند.

عباسی با اشاره به نحوه کار رستوران‌ها و غذا‌پزی‌ها گفت: مکان‌هایی که در آنجا مواد خوراکی و آشامیدنی (به استثنای نانوایان) به مشتریان عرضه می‌شود، در طول وقت شرعی (از اذان صبح تا مغرب) مجاز به فعالیت نمی‌باشند و در صورت مشاهده تخلف بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

به گفته وی اماکن پذیرایی می‌توانند مواد خوراکی و آشامیدنی خود را به صورت عمده‌ای یا خرده‌فروشی بدون هرگونه طبخی در اختیار مراجعین قرار دهند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان مرکزی افزود: کشیدن سیگار در معابر عمومی نیز تخلف محسوب شده و با افرادی که در این ماه مبارک اقدام به سیگار کشیدن در معابر عمومی کنند به شدت برخورد خواهد شد.

عباسی تاکید کرد: ماه رمضان ماه خودسازی و ماه مغفرت‌طلبیدن از درگاه باری‌تعالی است و باید همه بکوشند از فضائل این ماه بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/87001/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول