اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

اعلام ویژه‌برنامه‌های شبکه تبرستان در ماه مبارک رمضان

صدا و سیمای مرکز مازندران ویژه‌برنامه‌های خود در ماه رمضان را اعلام کرد.

اعلام ویژه‌برنامه‌های شبکه تبرستان در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان، در ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته برای مخاطبان خود برنامه‌های ویژه‌ای از سوی مسئولان این شبکه استانی تدارک دیده شد.

«مهمان خدا» عنوان برنامه‌ای است که هر روز به صورت زنده به مدت 85 دقیقه قبل از افطار پخش می‌شود، این برنامه به تهیه‌کنندگی رقیه یحیی‌زاده و کارگردانی فردین بی‌طرف با بخش‌های مختلف از جمله وله، میان برنامه‌های کوتاه متناسب با حال و هوای این ایام، نریشن، احادیث پیامبران و ائمه معصومین (ع) درباره‌ فضیلت ماه مبارک رمضان و روزه‌داری، میهمان، مسابقه و مستند تهیه و پخش می‌شود.

بینندگان سیمای تبرستان در سحرهای ماه مبارک رمضان می‌توانند شاهد برنامه «ثنای باران» به مدت 85 دقیقه قبل از اذان صبح باشند.

دعاهای مخصوص شب‌های سحر، بحث کارشناسی درباره نکات اخلاقی با اهمیت و فضیلت این ماه، مولودی و مداحی طبق مناسبت‌های مختلف، پخش گزارش از نهادهای خدماتی هنگام سحر، تلاوت قرآن مجید، بیان قصص قرآنی، شرح ادعیه، سیره معصومین و مناجات از دیگر بخش‌های این برنامه است.

پخش زنده تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم در قالب برنامه «ضیافت وحی» با حضور قاریان ممتاز استانی و مردم شهرستان ساری در مصلای امام خمینی(ره) این شهر به تهیه‌کنندگی مجید آهنگری هر روز ساعت 18 از سیمای تبرستان پخش می‌شود.

رادیو مازندران نیز همراه با مومنان خداجو در ساعات روحانی ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی را تقدیم شنوندگان خود خواهد کرد.

بهار دل ویژه‌برنامه لحظات روحانی افطار هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از صدای مرکز مازندران ساعت 18:30 دقیقه به تهیه‌کنندگی محمد برجسته و مینا اسداللهی است.

شمیم بندگی پخش نجواهای عارفانه و زمزمه‌های عاشقانه دعا در دل شب همراه با شب زنده‌داران سحرخیز است که هر شب از ساعت دو بامداد از صدای مرکز مازندران به تهیه‌کنندگی علیرضا دهقان و نویسندگی سهراب تورانی پخش می‌شود.

نمایش 30 سخن از امیر کلام شامل 30 قسمت نمایش رادیویی بهره گرفته از 30 فراز نهج‌البلاغه است که هر روز در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 17 پخش شده و تکرار آن هر شب 23 و 30 دقیقه به تهیه‌کنندگی هنگامه داودی و کارگردانی رحمان قدمی و نویسندگی مینا اسداللهی از رادیو به گوش جان می‌رسد.

ویژه‌برنامه تمنای وصال نیز پاسخ به سؤالات و احکام شرعی مخاطبین از سوی کارشناسان مذهبی است که هر روز به صورت زنده از ساعت 12 و 30 دقیقه از صدای مرکز مازندران به تهیه‌کنندگی سیده سکینه حسنی و مریم دلفانی و گویندگی زری قاسم‌نژاد و فاطمه محمدی‌نژاد پخش می‌شود.

ترتیل قرآن کریم نیز هر روز از ساعت 15 الی 16 به همراه سخنرانی مذهبی، استفاده از بیانات علما و سخنرانان مذهبی هر روز از ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد از پخش صدای مرکز مازندران شبکه تبرستان به گوش مردم می‌رسد.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول