اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

فراخوان جشنواره راز ماندگاری در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از توزیع فراخوان دومین جشنواره راز ماندگاری با محوریت فرهنگی و تربیتی در این استان خبر داد.

فراخوان جشنواره راز ماندگاری در چهارمحال و بختیاری توزیع شد

رسول غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: جشنواره راز ماندگاری بر مبنای خاطرات فرهنگی و تربیتی جامعه ورزش و جوانان، پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و داوران است.

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برای دومین سال برگزار می‎شود، افزود: فراخوان این جشنواره از وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده و علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ دهم مرداد ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

غلامی ادامه داد: از برگزیدگان جشنواره طی مراسمی تجلیل می‌شود و آثار برجسته نیز در کتاب راز ماندگاری به چاپ می‌رسد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، ثبت و توسعه رفتار پهلوانی و جوانمردی را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: سال گذشته دو اثر از ورزشکاران استان به مرحله نهایی راه یافت و در کتاب راز ماندگاری سال 91 به چاپ رسید.

غلامی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان آفریقا، خیابان سایه، پلاک 4، ساختمان شماره دو، وزارت ورزش و جوانان، طبقه هفتم، دفتر امور فرهنگی ارسال کنند.

انتهای پیام/68004/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول