اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم فدراسیون ووشو صورت گرفت

برتری مربی قزوینی ووشو در میان مربیان کشور

با تصمیم مسئولان فدراسیون ووشوی کشورمان، منصور نوروزی، مربی باتجربه ووشوی قزوین به عنوان یکی از برترین مربیان کشور انتخاب و معرفی شد.

برتری مربی قزوینی ووشو در میان مربیان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این انتخاب در حالی برای منصور نوروزی صورت گرفته که این مربی باسابقه ووشوی استان در بخش ساندا به همراه ناصر رضواییان از مازندران و حسین محمدزاده از اردبیل توانسته است این موفقیت را از آن خود و ووشوی استان کند.

در رده‌بندی اعلام شده، برترین مربیان ووشوی کشور از سوی فدراسیون ووشو نیز به ترتیب غفار امانی از زنجان، توحید اسدیان از تهران و هادی غمخوار از خراسان رضوی از دیگر مربیان ووشوی کشورمان هستند که موفق شدند در بخش تالو به عنوان برترین مربیان کشور معرفی شوند.

اما به طور حتم انتخاب منصور نوروزی این مربی باسابقه و مطرح ووشوی استان در جمع برترین مربیان ووشوی کشورمان حکایت از آن دارد که این رشته ورزشی علاوه بر این که توانسته است در این سال‌ها ورزشکاران شاخصی را به جامعه ورزشی کشورمان تحویل دهد، این موفقیت را در بخش مربیان هم تداوم بخشیده است.

بدون شک نوروزی با توجه به شایستگی‌هایی که در این سال‌ها از خود نشان داده، توانسته است اعتماد مسئولان فدراسیون ووشوی کشورمان را جلب کند که البته با نگاهی به پرونده ورزشی وی، می‌توان این نکته را به خوبی مشاهده کرد.

این مربی مطرح و باسابقه قزوینی در سال‌های اخیر به همراه تیم‌های ووشوی استان در رقابت‌های باشگاه‌های کشور عملکرد خوبی از خود ارائه کرده است که به طور حتم همین امر یکی از دلایل انتخاب وی به عنوان یکی از برترین مربیان ووشو از سوی فدراسیون ووشوی کشورمان بوده است.

روند موفقیت‌های ورزشکاران ووشوکار استان و حضور نوروزی به عنوان مربی آنان در رقابت‌های قهرمانی کشور را نیز می‌توان از جمله ملاک‌های دیگر فدراسیون برای انتخاب وی به عنوان یکی از برترین مربیان کشور قلمداد کرد.

به هر حال رشته ورزشی ووشو در این سال‌ها عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است؛ به طوری که کسب عنوان نایب‌قهرمانی ووشوکاران استان در رقابت‌های لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور، افتخارآفرینی در مسابقات قهرمانی کشور، راه‌یابی به اردوهای تیم ملی و حضور ورزشکاران استان در رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان را می‌توان از جمله دلایل موفقیت ووشوی استان برشمرد.

انتهای پیام/77004/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول