اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر خرداد ماه صورت می‌گیرد

برگزاری کلاس داوری ووشو و مربیگری عملی در قزوین

در راستای آموزش و ارتقای سطح علمی داوران، یک‌ دوره کلاس داوری درجه دو و سه ساندا اواخر خرداد ماه در استان قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس داوری ووشو و مربیگری عملی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی هیئت ووشوی استان قزوین، این کلاس در تاریخ 29 و 30 خرداد ماه جاری در دو بخش آقایان و بانوان زیر نظر کمیته آموزش فدراسیون ووشو با تدریس محمد نوری، داور A بین‌المللی ساندا و مدرس کمیته داوران فدراسیون ووشو در سالن آمفی تئاتر مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار می‌شود.

همچنین یک دوره استاژ و آزمون فنی شالبند زرد تا مشکی و دان یک تا دان چهار و نیز آزمون مربیگری عملی ووشو در دو بخش آقایان و بانوان در سطح استان در تاریخ 31 خرداد ماه در سالن ووشو مجموعه ورزشی شهید چمران قزوین به اجرا در می‌آید.

هیئت ووشوی استان در حال حاضر یکی از هیئت‌های فعال کشور در امر پرورش داوران ووشو است و با داشتن 82 داور در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت بسیار ارزشمندی در عرصه داوری ووشوی کشور داشته است.

این هیئت هم‌اکنون از یک داور بین‌المللی، هشت داور درجه یک، 28 داور درجه دو و 45 داور درجه سه برخوردار است و کمیته داوران فدراسیون ووشو نیز در بیشتر رویداد‌های ملی، قهرمانی کشور، انتخابی‌های تیم ملی، لیگ دسته یک و لیگ برتر، از چندین داور قزوینی در امر قضاوت مسابقات استفاده می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری دوره‌های هیئت ووشوی قزوین به پایگاه اینترنتی این هیئت به آدرس wushuqazvin.ir مراجعه کنند.

انتهای‌پیام/77012/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول