اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

باید در رمضان با سودجویان مقابله کرد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با نظارت گسترده بر قیمت اقلام در ماه رمضان، از افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری کرده و با سودجویان برخورد کند.

باید در رمضان با سودجویان مقابله کرد

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، جایی برای سو‌ءاستفاده‌ و افزایش قیمت‌ اقلام وجود ندارد، و لازم است دولت با نظارت گسترده بر بازار در این ایام، از سودجویی‌ برخی افراد جلوگیری کرده، و نگذارد عرصه از نظر اقتصادی برای خانواده‌ها تنگ‌ شود.

فتاحی بر لزوم نظارت گسترده بر بازار و قیمت‌های اقلام، به ویژه کالاهای اساسی مصرفی مردم تاکید کرد و گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای برخی مواد غذایی پرمصرف در این ایام، برخی از بازاریان از شرایط افزایش تقاضا در بازار به نفع خود استفاده می‌کنند و قیمت اقلام را به شکل غیرمنصفانه‌ای افزایش می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است با نظارت مستمر بر بازار، با این سودجویان برخورد قاطع صورت گیرد، تا عرصه اقتصادی برای خانواده‌ها تنگ‌تر از پیش نشود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به وضع معیشتی دهک‌های پایین جامعه، تاکید کرد و گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان با روزهای طولانی تابستان، باید نظارت بر قیمت‌ها با جدیت دنبال شود، تا همه خانواده‌ها بتوانند بدون مشکل و با دغدغه کمتری از فضائل این ماه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/61009/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول