اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد قائمشهر:

674 قائمشهری در آزمون مهارت‌آموزی شرکت کردند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر گفت: 674 نفر در آزمون متمرکز جامع مراکز مهارت‌آموزی در دوره‌های تصویرسازی، طراحی وب و کاربر فلش شرکت کردند.

674 قائمشهری در آزمون مهارت‌آموزی شرکت کردند

صادق زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه مراکز مهارت‌آموزی با هدف آموزش، کسب و کار و مهارت مهم‌ترین رکن اشتغالزایی در کشور هستند اظهار داشت: بدین منظور آزمون متمرکز جامع مراکز مهارت‌آموزی امروز در دو مدرسه به تفکیک برادران و خواهران در شهرستان قائمشهر برگزار شد. 

زارعی یادآور شد: در این آزمون که در دوره‌های تصویرسازی، طراحی وب و کاربر فلش در سطح مراکز مهارت‌آموزی شهرستان قائمشهر و برای اولین‌بار به صورت متمرکز انجام شد بیش از 674 نفر شرکت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائمشهر خاطرنشان کرد: این آزمون در دو مرحله کتبی و عملی برگزار شد و برای افرادی که در این آزمون موفق به اخذ حد نصاب نمرات لازم شوند دیپلم و گواهی مهارت صادر می‌شود.

به گفته زارعی، در این آزمون متمرکز، کارآموزانی از مراکز مهارت‌آموزی نیایش سحر، مانا نادی، هفت افرنگ، اندیشه‌پردازان و معین‌پرداز شرکت کردند.

انتهای پیام/86008/ط10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول