اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون اسکواش بانوان کشور:

تلاش فدراسیون برای دستیابی به بالاترین سطح آسیاست

نایب رئیس فدراسیون اسکواش بانوان کشور گفت: تمام تلاش فدراسیون اسکواش برای دستیابی به بالاترین سطح در آسیا است که خوشبختانه تا حدی نیز به این امر نزدیک شدیم.

تلاش فدراسیون برای دستیابی به بالاترین سطح آسیاست

الهام شیرزادی عصر امروز در حاشیه اختتامیه مسابقات اسکواش قهرمانی کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این گونه مسابقات شناسایی نفرات برتر این رشته در رده‌های سنی مختلف به ویژه رده سنی پائین است تا بتوانیم از آنها در مسابقات سطوح بالاتر استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی در رده سنی پائین سطح بازیکنان مشخص شده و سبب می‌شود تا بتوانیم سرمایه‌گذاری لازم را در این زمینه انجام داده و در رده بزرگسالان مقام‌های بالاتری را در سطح آسیا کسب کنیم.

وی با اشاره به میزبانی مناسب آران وبیدگل در این دوره از مسابقات افزود: با وجود اینکه این دوره مسابقات در یک شهرستانی به جز تهران برگزار شد اما ما شاهد رقابت تنگاتنگی بین بازیکنان بودیم و این نشان داد که رقابت در این میادین تنها در پایتخت نیست.

وی یادآور شد: هم اکنون مسابقات اسکواش قهرمانی نوجوانان آسیا در اردن در حال برگزاری است که یکی از تیم‌های اعزامی کشور در این مسابقات در رده سنی زیر 13 سال مقام هفتم آسیا را کسب نمودند.

مسابقات قهرمانی اسکواش رده سنی کمتر از 13 و 15 سال کشور با عنوان یادواره شهدای هفتم تیر پس از پنج روز رقابت با معرفی نفرات برتر در دو بخش پسران و دختران امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/2406/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول