اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوشتر خبر داد

تحقق 108 درصدی اشتغال در شوشتر

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوشتر گفت: تعهدات اشتغال شهرستان در سال گذشته 108 درصد محقق شده است.

تحقق 108 درصدی اشتغال در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نورمحمد ویسی‌نژاد عصر امروز در جلسه مشترکی با حضور رئیس سازمان کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در سال‌ گذشته تعهدات اشتغال‌زایی در سطح شهرستان شوشتر به طور کامل محقق شده است و دستگاه‌های اجرایی در این زمینه کارنامه مناسب و مطلوبی دارند.

وی با اشاره به اینکه در دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوشتر برخی دستگاه‌ها نیز بسیار ضعیف بوده‌اند، گفت: در مجموع دستگاه‌های اجرایی شهرستان شوشتر در سال گذشته که تا تیرماه ادامه داشته است بیش از 108 درصد تعهدات خود را عملی کرده‌اند که این آمار در سطح خوزستان بی‌نظیر است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوشتر با اشاره به آمار موجود در این بخش افزود: در سال 1391 در سطح شهرستان شوشتر 6 هزار و 508 تعهد شغلی وجود داشته است که بر اساس آمار ثبت شده در سامانه رصد بیش از هفت هزار و 46 شغل ایجاد شده است.

ویسی‌نژاد گفت: بخش اشتغال خانگی شهرستان شوشتر در سال 91 با بهره‌مندی از اعتبارات ابلاغی، 2.5 میلیارد تومان به خود اختصاص داده است.

*منتظر ابلاغ اعتبارات هستیم

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شوشتر افزود: در سال‌جاری نیز شهرستان شوشتر بیش از 3.6 میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات برای ایجاد اشتغال در سال جاری در شوشتر وجود دارد که منتظر ابلاغ این اعتبارات به بانک هستیم.

وی با اشاره به دستگاه‌ها متولی در این بخش خاطر نشان کرد: جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، فنی و حرفه‌ای، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی و صندوق مهر امام رضا(ع) از دستگاه‌های متولی در بخش اشتغال خانگی هستند.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول