اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان:

فعال سازی واحدهای راکد از اولویت‌های اشتغال خوزستان است

رئیس اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: طرح‌های نیمه تمام، فعال سازی واحد‌های راکد و طرح‌های توسعه‌ای از اولویت‌های امسال اشتغال استان است.

فعال سازی واحدهای راکد از اولویت‌های اشتغال خوزستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید خلف موسوی در جلسه شورای اشتغال که شامگاه شنبه در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار داشت: تعداد طرح‌های اشتغال تائید شده در بانک‌ها از ابتدای امسال تا 15 تیر ماه 124 طرح است که 263 فرصت شغلی در طرح‌های تائید شده وجود دارد.

وی ادامه داد: تسهیلات مصوب برای طرح‌های تائید شده 164 میلیارد و 737 میلیون ریال است و کل مبلغ پرداخت شده به متقاضیان 274 میلیارد و 930 میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: 87 طرح انعقاد قرارداد شده داریم که 263 میلیارد و 141 میلیون ریال مبلغ اعتبار این طرح‌ها است.

این مسئول تعدادی از اولویت‌های سال 92 را اینگونه بیان داشت: طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 30 درصد، فعال سازی واحد‌های راکد دارای بازار مصرف و طرح‌های توسعه‌ای از اولویت‌های اشتغال در سال 92 است.

* فعالیت بنگاه‌های اقتصادی

موسوی به بنگاه‌های اقتصادی فعال در سطح استان که امکان رقابت در عرصه‌های بین‌المللی را دارند اشاره کرد و گفت: این بنگاه‌ها در حال حاضر با حداقل ظرفیت فعال هستند و در صورت بهره‌مندی از تسهیلات می‌توانند ظرفیت‌های خالی را پر کنند و اشتغال جدید را فراهم کنند.

وی در پایان اذعان داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال بر متقاضیان باعث شده تا نرخ بیکاری نسبت به سال گذشته کاهش یابد و نرخ مشارکت اقتصادی بالا برود.

انتهای پیام/72011/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول