اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان:

آسیب‌های فرهنگی در دانشگاه‌های پیام نور کم است

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: آسیب‌های فرهنگی در دانشگاه‌های پیام نور نسبت به سایر دانشگاه‌ها از میزان کمی برخوردار است.

آسیب‌های فرهنگی در دانشگاه‌های پیام نور کم است

محمد فضیلتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نبود خوابگاه در دانشگاه‌های پیام نور دارای جنبه‌های مثبت و منفی است که تعدادی از دانشجویان به دلیل این عدم امکانات مجبور به انتخاب دانشگاه‌های نزدیک محل سکونت خود می‌شوند.

وی ادامه داد: به همین دلیل تسهیلات بیشتری برای دانشجویان در زمینه‌های دیگر فراهم می‌‌شود علاوه بر اینکه نبود خوابگاه یکی از دلایلی است که مقداری از آسیب‌های فرهنگی در میان دانشجویان را کاهش می‌دهد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان این مطلب افزود: دانشگاه‌های پیام نور به صورت حضوری، نیمه حضوری، الکترونیکی و فراگیر می‌توانند نقش مهمی پذیرش دانشجو داشته باشند که همین شیوه حضور در کاهش بسیاری از آسیب‌های دیگر تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌های پیام نور نیز یکی دیگر از دلایل در کاهش آسیب‌های فرهنگی در این دانشگاه‌ها بوده بدون هیچ الزامی و به‌طور کامل اختیاری و عاقلانه انجام شده است.

فضیلتی با بیان اینکه برخی از دروس در دانشگاه‌های پیام نور بدون حضور در کلاس گذرانده می‌شود، بیان کرد: این خود یکی دیگر از عواملی است که منجر به کاهش اختلاط دختران و پسران دانشجو می‌شود.

انتهای پیام/63007/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول