اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی:

کیف قاپ حرفه‌ای در مشهد دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: با همکاری مردم موتورسواری که اقدام به کیف‌قاپی در سطح مشهد می‌کرد دستگیر و روانه زندان شد.

کیف قاپ حرفه‌ای در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین بیدمشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با سرعت عمل پلیس آگاهی خراسان‌رضوی و همکاری مردم موتورسواری که اقدام به کیف‌قاپی در سطح مشهد می‌کرد دستگیر و روانه زندان شد.

وی ادامه داد: در پی وصول چند فقره کیف‌قاپی از شهروندان در یکی از مناطق مشهد موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با احضار مالباختگان و بررسی سرقت‌ها دریافتند که شیوه سرقت سارق به نحوی بوده که شهروندان را در داخل بانک‌ها شناسایی می‌کرده و پس از خروج آنها در زمان و مکان مناسب که اغلب در پشت چراغ قرمزها بوده در غفلت مالباخته کیف آنها را می‌قاپیده است.

بیدمشکی عنوان کرد:‌ تیم رسیدگی‌کننده پرونده موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و سرانجام روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر شناسایی او توسط یکی از شهروندان بلافاصله به محل اعزام و وی را با همکاری مردم و کسبه دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی اظهار کرد: پس از دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی و بازجویی‌های به عمل آمده متهم به بزه انتسابی اعتراف و در ادامه روند رسیدگی پرونده متهم توسط چهار نفر از مالباختگان شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: متهم پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/70018/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول