اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

واحدهای تولیدکننده به سمت ارائه محصولاتی با کیفیت روند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: واحدهای تولیدکننده مواد غذایی باید به سمتی پیش روند که با ارائه محصولاتی با کیفیت بتوانند نیاز داخلی را تأمین کنند.

واحدهای تولیدکننده به سمت ارائه محصولاتی با کیفیت روند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان، امیر خجسته طی بازدید غیر منتظره از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و صنایع وابسته(طرح ضیافت) ویژه مبارک رمضان دیدن کرد.

وی در این بازدید ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت نمایشگاه­های بین‌المللی استان همدان و تمام همکارانشان با اشاره به استقبال چشمگیر مردم تشکر کرد و اظهار داشت: نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته از هر حیث به درستی مدیریت شده و نظارت مستقیم بر قیمت محصولات عرضه شده وجود دارد و این امر باعث خرسندی و اطمینان مردم است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: از مردم سپاسگزاریم که با وقت کافی محصولات عرضه شده را از هر حیث مانند کیفیت، قیمت، بسته‌بندی و... بررسی کرده و انتقادات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

وی تأکید کرد: واحدهای تولیدکننده مواد غذایی ما باید به سمتی پیش روند که با ارائه محصولاتی با کیفیت، بسته‌بندی مناسب، قیمت مطلوب و...، بتوانند نیاز داخلی را تأمین کنند.

خجسته خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مسئولان کارها درست و اصولی انجام خواهد شد و نتیجه مطلوب آن هم در برگزاری نمایشگاه مواد غذایی به عینه قابل مشاهده است.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به جمع دیگر مسئولین بازدیدکننده پیوست و ضمن رضایت از روند برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه مواد غذایی با اولویت واحدهای استان از سطح بالای کیفی و کمی برخوردار است.

سعید سیاری بازدید ضمن گفت‌وگو با تعدادی از غرفه‌داران افزود: تمام تلاش مجموعه نمایشگاه این بود که مردم در آستانه ماه مبارک رمضان بتوانند کالاهای مورد نیازشان را به راحتی و به قیمت مناسب تهیه کنند.

وی وجود کالاهای اساسی را در نمایشگاه به اندازه کافی دانست و تصریح کرد: تفاوت قیمت‌ها و تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته شده در نمایشگاه‌ها برای کالاها بسیار محسوس و حضور بازرسان شایسته تقدیر است.

در پایان محمدرضا بیاناتی، مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان همدان، ضمن همراهی و بازدید از غرفه‌ها و ارائه اطلاعات کلی نمایشگاه به نماینده محترم مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، از حضور ایشان قدردانی کرد.

انتهای پیام/89002/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول