اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

نامه آیت‌الله ملک‌حسینی به انواری برای ساخت مسجد در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

رئیس کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد از ارسال نامه آیت‌الله ملک‌حسینی به رئیس کمیته امداد کمیته امداد کشور برای ساخت مسجد در روستاهای بالای 20 خانوار این استان خبر داد.

نامه آیت‌الله ملک‌حسینی به انواری برای ساخت مسجد در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی عصر امروز در نشست شورای زکات استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از فیوضات ماه مبارک رمضان را پرداختن به امور مهم جامعه دانست و گفت: امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم در طرح‌های مختلف از جمله مسجدسازی در این ماه مبارک توسط مسئولان و خیرین قد‌م‌های اساسی در این استان برداشته شود.

به گزارش فارس، فرهادی در این نشست ابراز کرد: در همین راستا آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مرقومه‌ای را خطاب به رئیس کمیته امداد کشور نگاشته که در آن برای ساخت مسجد در روستاهای بالای 20 خانوار استان استمداد شده است.

وی تعداد روستاهایی که فاقد مسجد هستند را 218 روستا ذکر کرد و گفت: امیدواریم که با سیاست‌های جدید اتخاذ شده شاهد گسترش مسجدسازی در روستاهای استان باشیم.

فرهادی که در نشست شورای زکات استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت با بیان این‌که نسبت به سال گذشته تا این موقع از سال رشد 12 درصدی جمع‌آوری زکات را در استان داشته‌ایم از لزوم توجه هر چه بیشتر به فرهنگ‌سازی در این خصوص اشاره کرد و گفت: باید قبول کنیم که استان ما در امر جمع‌آوری زکات رتبه آنچنان خوبی در سطح کشور ندارد.

وی رسالت رسانه‌ها و افراد صاحب تریبون را در این خصوص مهم ذکر کرد و گفت: لازم است که در ماه مبارک رمضان از سوی مبلغان دینی بیش از پیش به این موضوع در بین مردم پرداخته شود. 

انتهای پیام/2571/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول