اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرونده شوراها در شهرستان مرند بسته شد

بازشماری صندوق‌های آرا در مرند / تغییری به وجود نیامد

فرماندار مرند از تایید و بسته شدن پرونده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

بازشماری صندوق‌های آرا در مرند / تغییری به وجود نیامد

بهنام رضوانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مرند اظهار کرد: صحت انتخابات چهارمین دوره از شوراهای اسلامی شهر و رو ستا در شهرستان مرند شامل پنج شهر و 80 روستا توسط هیئت نظارت و اجرایی شهرستان مرند تایید و برای اقدامات بعدی و مراحل قانونی به هیئت نظارت و اجرایی استان ارسال شد.

وی افزود: طبق قانون مهلت بررسی شکایات از سوی کاندیداها ششم تیر پنجشنبه هفته گذشته خاتمه و هیئت اجرایی و نظارت شهرستان با بررسی شکایات هیچگونه مدارکی مبنی بر تخلفات در شهر مرند مستند قانونی ندانسته و بدین ترتیب پرونده انتخابات شهرستان مرند در این دوره شوراهای اسلامی نیز بسته شد.

محمد حمیدی رئیس هیئت نظارت برانتخابات چهارمین دوره انتخابات در شهرستان مرند امروز نیز به خبرنگار فارس در مرند گفت: با توجه به شکایات رسیده به هیئت نظارت شش شعبه ازصندوق‌ها مجدد بازشماری و تغییری در آرای اعلام شده دیده نشده و در نتیجه به اتفاق تمام اعضا صحت برگزاری انتخابات چهارمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهرمرند تایید و به استان ارسال شد.

چند روز گذشته در شهر مرند شایعاتی مبنی بر ابطال انتخابات شورای شهر مرند توسط برخی از کاندیداهای که نتوانسته بودند در انتخابات آرای حداکثری را به دست آورند، شایعاتی مبنی بر خرید و فروش آراء به هیئت نظارت و اجرایی شهرستان مرند و ستاد انتخابات فرمانداری ارائه شده بود که با بررسی‌های انجام یافته در هیئت نظارت شهرستان مرند امروز ظهر این انتخابات مهر تایید توسط هیئت نظارت و اجرایی چهارمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر مرند زده و به هیئت نظارت استان ارسال شد.

انتهای پیام/60002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول