اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمانشاه:

بازشماری آراء احترام به مطالبه کاندیداهاست

فرماندار کرمانشاه گفت: بازشماری آرا در واقع احترام به مطالبه کاندیداهاست و سعی شد به‌دقت تمامی اعتراضات لحاظ و شبهات برطرف شود.

بازشماری آراء احترام به مطالبه کاندیداهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن زرین‌ماه عصر امروز در نشست خبری با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای کرمانشاه با اصحاب رسانه اظهار داشت: انتخابات اخیر حماسه سیاسی را در کشور محقق کرد؛ یکی از آثار و برکات نمایش قدرت ایران در خلق حماسه سیاسی، فرود آمدن سر تعظیم قدرت‌ها بود.

زرین‌ماه با اشاره به اینکه یکی از شاگردان امام (ره) و یاران مقام معظم رهبری، سکان‌دار قوه مجریه شده، تصریح کرد: رئیس جمهور از توانمندی‌های قابل توجهی برخوردارند و همه باید به رئیس جمهور کمک کنند.

فرماندار کرمانشاه، وجود برخی ابهامات و شکایات در انتخابات شوراهای اسلامی شهر را امری طبیعی عنوان کرد و بیان داشت: رفتاری که نشان‌دهنده عدم بلوغ سیاسی باشد به‌هیچ وجه مشاهده نشده است.

وی اعلام کرد: در انتخابات سامانه جامع انتخابات داشتیم و تمام فرآیند در بستر این سامانه انجام شد و موظف بودیم در این چارچوب عمل کنیم.

زرین‌ماه خاطر نشان کرد: قانون انتخابات و آئین‌نامه اجرایی وجود دارد و تمام اقدامات ما بر مبنای این دستورالعمل‌هاست.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه اطلاعات از شعبه و از فرمانداری وارد سامانه شده، ابراز داشت: حجم کار در انتخابات شوراها نسبت به ریاست جمهوری سنگین‌تر بود و همین موجب کند شدن روند شمارش آرا شد.

وی با بیان اینکه عملیات سنگین و کار بزرگی انجام شده، بیان داشت: بازشماری آرا در واقع احترام به حقوق کاندیداهاست و سعی شد به‌دقت تمامی اعتراضات لحاظ و شبهات برطرف شود.

فرماندار کرمانشاه با تقدیر از حضور تمام کاندیداها، ورود همه کاندیداها را موجب شور و نشاط فضای انتخابات عنوان کرد. 

انتهای پیام/2700/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول