اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تایید انتخابات در تمام حوزه‌های شهری آذربایجان‌شرقی

ادامه بازشماری آرا در حوزه انتخابیه تبریز و اعلام نتیجه طی روزهای آینده

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات شوراها در تمام حوزه‌های شهری به جز 11 شهر از طرف هیئت نظارت تائید شده است.

ادامه بازشماری آرا در حوزه انتخابیه تبریز و اعلام نتیجه طی روزهای آینده

الهوردی دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: انتخابات در شهرهای تبریز، مرند، بناب مرند، زنوز مرند، مراغه، جلفا، اهر، ورزقان، کشکسرای، خداآفرین، خمارلو در حال بررسی است.

وی زمان اعلام نتایج بررسی این هیئت را چند روز آینده عنوان کرد و گفت: طی چند روز آینده نتیجه بررسی انتخابات در تمام حوزه‌ها از جمله شهر تبریز اعلام می‌شود.

دهقانی با اشاره به باز شماری آرا در حوزه انتخابیه تبریز گفت: تعدادی از صندوق‌ها در حال بازشماری است که با اتمام مراحل بازشماری و جمع بندی نتایج حاصل هیئت نظارت نسبت به انتخابات این حوزه نیز اظهار نظر خواهد کرد.

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: تا به این لحظه در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه‌ای چه در حوزه‌های شهری و چه روستایی ابطال انتخابات صورت نگرفته است.

24 خرداد و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در 59 شهر و 1795 روستای آذربایجان شرقی و با حضور بیش از 12 هزار کاندیدا انتخابات شوراها برگزار شد که نتایج این انتخابات منجر به انتخاب 349 نفر در حوزه های شهری  و  5 هزار و 703 نفر در حوزه‌های روستایی استان به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی می‌شود. 

انتهای پیام/60002/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول