اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام شد

رونمایی از سامانه جامع آموزش پزشکی در استان البرز

سامانه جامع آموزش پزشکی کشور با حضور مدیران آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی رونمایی شد.

رونمایی از سامانه جامع آموزش پزشکی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نشست یک روزه مدیران آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بعد از ظهر امروز به میزبانی استان البرز برگزار شد.

در این نشست برای نخستین بار از سامانه جامع آموزش پزشکی کشور رونمایی شد.

در بخشی از این نشست رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی طی سخنانی اظهار داشت: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این سامانه برای نخستین ‌بار تمام تعاملات آموزشی میان دانشگاهی در حوزه علوم پزشکی ثبت و ساماندهی می‌شود.

سلیمان احمدی افزود: این سامانه دارای قابلیت‌های متعددی در حوزه ثبت و ساماندهی نقل و انتقالات دانشجویان و هیئت‌های علمی، ارزیابی و ارزشیابی مدارک علمی دانشجویان ایرانی داخل و خارج از کشور و همچنین رتبه‌بندی آموزشی است.

 

* سامانه دانشجویان نخبه علوم پزشکی راه‌اندازی می‌شود

 

رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حمایت و پشتیبانی از دانشجویان به ویژه دانشجویان نخبه در حوزه علوم پزشکی گفت: سامانه دانشجویان نخبه علوم پزشکی نیز در درون سامانه جامع آموزش پزشکی کشور طراحی و راه‌اندازی خواهد شد.

در ادامه این نشست معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای امروز دانشگاه‌های علوم پزشکی افزایش سطح علمی و کمی و کیفی آموزش است که امیدواریم با برگزاری نشست‌های دوره‌ای معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی و تبادل اطلاعات و نظرات بتوانیم در تحقق این هدف گام برداریم.

محمد نوری ادامه داد: برای بروز رسانی برنامه‌ها و افزایش سطح علمی آموزش‌های ارائه شده به دانشجویان لازم است که مدیران و معاونان آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی با هم همفکری و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: برگزاری منظم جلسات همفکری میان معاونان آموزشی این دانشگاه‌ها به طور قطع به تبادل اندیشه‌ها و تجربیات معاونان در حوزه‌های مختلف به ویژه در عرصه علم و دانش منجر خواهد شد که این امر کمک بسیار خوبی برای ارتقا کمی و کیفی آموزش‌ها است.

نوری در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در این راه آماده هرگونه همکاری با مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور است.

انتهای پیام/2302/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول