اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای کرمان:

انشعابات غیرمجاز آب در کرمان جمع‌آوری می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: انشعابات غیر‌مجاز آب در استان جمع‌آوری می‌شود.

انشعابات غیرمجاز آب در کرمان جمع‌آوری می‌شود

محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: هدفمندی یارانه‌ها تحولی بزرگ برای اقتصاد است.    

وی خاطر نشان کرد: دولت کار بزرگی را برای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها آغاز کرده و همکاری و همدلی مردم در این زمینه ستودنی است.

طاهری تاکید کرد: این قانون تحولی بزرگ برای اقتصاد ایران است و می‌تواند مصرف را در کشور به ویژه در انرژی و آب مدیریت و کنترل کند.

وی با اشاره به وضعیت منابع آبی استان کرمان گفت: ستاد آمادگی برای تابستان در شهرها باید تشکیل شود و برنامه‌ریزی مناسبی برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم صورت گیرد.

طاهری با تاکید بر اینکه باید تمام ظرفیت موجود را به کار گرفت، ادامه داد: در این راستا باید نقاط فرسوده شبکه را که هدررفت آب بالایی دارند، تعمیر و بازسازی کرد.

این مسئول ادامه داد: همچنین باید آبیاری فضای سبز شهری را از آب شرب جدا کرده و انشعابات غیرمجاز جمع‌آوری شود.

وی خاطر نشان کرد: باید مشترکان پرمصرف را شناسایی و برای مصرف منطقی و معقول با آنها مکاتبه کرد تا با مشکل آب مواجه نشویم.

طاهری با اشاره به اینکه وظیفه داریم در هر شرایطی آب مورد نیاز مردم را تامین کنیم، افزود: باید وضعیت تامین آب را با مقامات استان، شهرستان‌ها و بخش‌ها در میان بگذاریم و زمینه تعامل برای فعالیت مثمرثمر با آنها را در راستای تامین آب شهروندان و برطرف شدن مشکلات پیش‌رو فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: مدیران آبفای شهرها باید آمارها را تحلیل کنند و برنامه جامع تامین آب هر شهرستان تدوین شود چرا که بدون برنامه فعالیت‌ها دچار رکود و روزمرگی خواهد شد.

طاهری اضافه کرد: باید اجرای پروژه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در موعد مقرر به پایان برسد چرا که با گذر زمان هزینه اجرای پروژه‌ها چند برابر می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اینکه باید به مردم خدمتگزاری بی‌منت کرد و حسن خلق داشت، گفت: باید کارکنانی در پست‌هایی که با مردم ارتباط مستقیم دارند، گمارده شوند که تقوا، ادب و متانت کافی داشته باشند.

طاهری تصریح کرد: مدیران باید کارکنان را در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها مشارکت دهند و محیطی پویا برای کار به وجود آورند.

انتهای پیام/2446/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول