اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

فیلمبرداری «شیار 143» در سرچشمه رفسنجان آغاز می‌شود

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شیار 143» فردا عصر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سرچشمه شهرستان رفسنجان آغاز می‌شود.

فیلمبرداری «شیار 143» در سرچشمه رفسنجان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلمبرداری فیلم سینمایی «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی فردا عصر 17 تیر ماه جاری در سرچشمه شهرستان رفسنجان آغاز می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به سفر یک روز وزیر ارشاد به استان کرمان اظهار داشت: سید‌ محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا دوشنبه 17 تیر ماه برای حضور در چند برنامه فرهنگی به کرمان سفر می‌کند.

احمد سعیدی با اشاره به بازدید وزیر ارشاد‌ از پروژه‌های عمرانی کرمان افزود: وزیر ارشاد‌ ساعت 9 و 30 دقیقه ‌از روند ساخت تالار مرکزی کرمان بازدید می‌کند‌. همچنین وزیر ارشاد ساعت 10 و 15 دقیقه‌ از عملیات اجرایی و مرمت فاز دوم موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان بازدید می‌کند.

سعیدی ابراز داشت: تالار مرکزی شهر کرمان یکی از پروژه‌های فرهنگی مهر ماندگار شامل 13 هزار و 500 متر مربع زیربنا و سالن‌های موسیقی، همایش و نمایش، گالری، سن متحرک، پلاتوهای تمرین تئاتر، فضای نمایشگاهی و کلاس‌های آموزشی است. 

وی خاطر نشان کرد: همچنین عملیات توسعه موزه هنرهای معاصر کرمان در فاز دوم با حمایت‌ استانداری کرمان از مدتی پیش آغاز شده که با بهره‌برداری آن‌، فضایی برای نمایش دائم آثار هنرمندان مطرح و پیشکسوت کرمان در نظر گرفته شده و آثار آنها به صورت ثابت به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/2446/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول