اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دکتر احمد الستی صورت می‌گیرد

بررسی انواع فیلم کوتاه در قم

کارگاه یک روزه «بررسی انواع فیلم کوتاه و آسیب شناسی فیلم کوتاه در استان قم» روز جمعه 14 تیرماه سال جاری با حضور دکتر احمد الستی در سالن شهید آوینی فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.

بررسی انواع فیلم کوتاه در قم

سعید نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ارزیابی کانون موج فاخته از استعدادهای هنر فیلمسازی جوانان قمی بیان داشت: این کانون برای ارتقای کیفی این استعدادها و هدایت آنان به سمت و سوی مبانی تخصصی هنر هفتم، نسبت به برگزاری کارگاه‌های گوناگونی مانند «برنامه‌ریزی در سینما با حضور استاد مردانه»، «صدا در سینما با حضور استاد آبگون» و «کارگاه نقد و بررسی فیلم چیزهایی هست که نمی‌دانیم» با حضور فردین صاحب زمانی کارگردان این اثر اشاره کرد.

وی به برپایی کارگاه تخصصی دیگری اشاره و ابراز داشت: با رایزنی‌های انجام شده با یکی از اساتید اهل فن کارگاه یک روزه «بررسی انواع فیلم کوتاه و آسیب شناسی فیلم کوتاه در استان قم» با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

کارگردان فیلم «سربازان لک‌لک‌ها را دوست دارند» گفت: این کارگاه یک روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب 14 تیر ماه سال جاری با حضور استاد دکتر احمد الستی و جمعی از مشتاقان و دوستداران هنر فیلمسازی در سالن شهید آوینی فرهنگسرای جوان برگزار خواهد شد.

وی به معرفی استاد این کارگاه یک روزه پرداخت و گفت: الستی استاد دانشگاه هنر، ‌دانشکده سینما و تئاتر است که در مقطع دکترای زیباشناسی سینما در آمریکا تحصیل کرده است و اکنون مشاوره موزه هنر دالاس تگزاس را بر عهده دارد.

نجاتی بیان داشت: الستی از زمره اساتیدی است که در تخصص خود کم نظیر بوده و همواره به عنوان یکی از اساتید نمونه خاورمیانه از او نام برده می‌شود.

دبیر کانون موج فاخته با تاکید بر محدودیت پذیرش حضور در کارگاه یک روزه بررسی انواع فیلم کوتاه و آسیب شناسی فیلم کوتاه در استان قم گفت: علاقه‌مندان برای اعلام حضور در این کارگاه یک روزه می‌توانند با شماره‌های 36564562 و 09372048733 تماس بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز ناخرسندی از برخی بی‌میلی‌ها به فرهنگ و هنر در قم از سوی کسانی که مسئولیت بخشی از جامعه هنری را بر عهده دارند تصریح کرد: با وجود اینکه استان قم، در زمینه برگزاری کارگاه‌های هنری و بهره گرفتن از اساتید اهل فن غنی نیست ولی برخی نهادهای مسئول در امر هنر که می‌توانند کمک شایانی به برگزاری اینگونه برنامه‌ها داشته باشند حاضر به هیچ‌گونه حمایتی در این زمینه نشدند.

انتهای پیام/78005/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول