اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برگزاری کارگاه تخصصی بررسی فیلم‌های کوتاه ویژه جوانان در قم

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: کارگاه تخصصی بررسی انواع فیلم‌های کوتاه ویژه جوانان در قم برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه تخصصی بررسی فیلم‌های کوتاه ویژه جوانان در قم

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی با هدف شناسایی جوانان مستعد و خلاق قمی در سال جاری پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: نگاهی به موفقیت‌های مهم کسب شده توسط جوانان قمی در عرصه‌های گوناگون بیانگر این است که قم جوانانی توانمند، با ذکاوت، هنرمند و با استعدادی دارد.

وی ادامه داد: در جشنواره کشوری حضرت علی اکبر شاهد حضور جوانان شایسته قم در جمع برترین‌های کشور بوده‌ایم و در جشنواره اتفاق نیز جوانان قمی توانستند رتبه‌های برتر در بخش‌های متنوع را به نام خود و استان قم به ثبت برسانند.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در بخش فیلم، نمایش، تئاتر و فیلمنامه نویسی نیز جوانان با استعدادی داریم که خلاقیت‌های خود را بارها در عرصه‌های مختلف نشان داده و جزو برترین‌های کشور به شمار می‌روند.

وی در ادامه از برگزاری کارگاه تخصصی بررسی انواع فیلم کوتاه ویژه جوانان در قم خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه با هدف آسیب شناسی فیلم کوتاه در قم برگزار می‌شود و برای نظارت و قضاوت در آن نیز از اساتید مطرح دعوت به عمل آورده‌ایم.

رمضانی خاطرنشان کرد: این کارگاه با حضور عضو هیئت علمی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران روز جمعه این هفته یعنی چهاردهم تیر ماه از ساعت 10 تا 20 در فرهنگسرای جوان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با اشاره به محدودیت ظرفیت برای ثبت نام شرکت در این کارگاه تاکید کرد: تمام علاقمندان شرکت در این کارگاه تخصصی باید به منظور ثبت نام به معاونت فرهنگی و جوانان مستقر در فرهنگسرای جوان واقع در خیابان امام موسی صدر(خاکفرج) جنب نمایشگاه بین‌المللی مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که نتایج خوبی از این کارگاه نصیب جوانان علاقمند به فیلم‌سازی و متخصص در این حرفه شود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول