اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه مطرح کرد

کمبود اعتبارات مانع حمایت‌ لازم از فعالیت‌های قرآنی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان این‌که بیشترین انتظارات در زمینه کارهای فرهنگی از این دستگاه است، گفت: کمبود اعتبارات مانع از حمایت‌های لازم از فعالیت‌های قرآنی شده است.

کمبود اعتبارات مانع حمایت‌ لازم از فعالیت‌های قرآنی است

سید محمد حسینی‌طلب ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان فرصت خوبی برای پیوند مردم به مساجد است.

وی با بیان این‌که دهه پایانی ماه شعبان به دهه تکریم مساجد نامگذاری شده است، تصریح کرد: با توجه به جایگاه والای مساجد در دهه تکریم و در آستانه ماه ضیافت الهی،‌مساجد جهت پذیرایی از میهمانان خدا آماده می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه نقش مساجد در تقویت باورهای دینی و مذهبی را مؤثر خواند و تصریح کرد: این فرصت بزرگ اگر به خوبی درک شود می‌توان امیدوار بود که پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز مساجد با حضور پررنگ تمامی اقشار جامعه نقش اصلی خویش را در جامعه اسلامی بیشتر و بهتر ایفا کنند.

حسینی‌طلب طرح بهداشت و نکوداشت مساجد به منظور آمادگی این فضای معنوی برای ورود به ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: این طرح با مشارکت مردم، هیئت امنا و هیئت‌های مذهبی مساجد با کار جمعی غبارروبی و تنظیف مساجد صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: طرح تکریم مساجد در سطح شهرستان در حال انجام است و بیش از 100 مسجد در سطح شهرستان جهت پذیرایی از میهمانان رمضان آماده می‌شوند.

این مسئول با بیان این‌که متولیان امور مساجد با حساسیت خاص زمینه حضور مردم در مساجد را فراهم می‌کنند، اظهار داشت: در ماه رمضان برنامه‌های خوب و متنوع فرهنگی در سطح مساجد اجرا خواهد شد.

حسینی‌طلب برگزاری محفل انس با قرآن در هر شهر به محوریت یک مسجد را متذکر شد و ادامه داد: این محفل نورانی در شهر دهدشت با حضور قاریان برجسته شهرستان همه روزه از ساعت 19 در مسجد امیرالمؤمنین برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی ـ فرهنگی در منازل قرآنی گفت: اداره تبلیغات اسلامی با در اختیار قرار دادن امکاناتی از قبیل قرآن، رحل، وایت‌برد و ... از این محافل قرآنی حمایت می‌کند.

حسینی‌طلب اعتبارات محدود این اداره را مانع از حمایت‌های لازم دانست و تصریح کرد: سیاست بر این است که فعالیت‌های قرآنی به صورت مردمی اداره شوند و اداره تبلیغات اسلامی در حد توان، حمایت‌های خود را از این محافل دریغ نکرده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته با سرکشی مداوم به کلاس‌های قرآنی در سطح منازل و مساجد شهر با اهدای جوایزی از نفرات برتر شرکت‌کننده در مسابقات برگزار شده تجلیل به عمل آمد.

این مسئول ادامه داد: مربی قرآنی نیز در اختیار مؤسسات و منازل قرآنی قرار گرفته است.

حسینی‌طلب خاطرنشان کرد: بیشترین انتظارات از تبلیغات اسلامی است در حالی‌که کمترین اعتبارات به این حوزه اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/82016/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول