اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان:

مدیران پاس علاقه‌ای به تیم‌داری ندارند شفاف اعلام کنند

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان گفت: اگر مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه پاس به این نتیجه رسیدند که علاقه‌ و اشتیاقی برای حمایت این تیم ندارند با صراحت و شفاف اعلام کنند.

مدیران پاس علاقه‌ای به تیم‌داری ندارند شفاف اعلام کنند

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با ابراز نگرانی از بی‌تفاوتی و سکوت مسئولان و اعضای هیئت مدیره باشگاه پاس در این مقطع زمانی که نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد اظهار داشت: تیم فوتبال پاس متعلق به 8 هزار شهید استان همدان است و مسئولین ارشد استان در برابر این تیم و سرنوشت آن مسئول هستند.

وی افزود: در حالی که در گذشته بی‌تدبیری کرم‌رضا پیریایی استاندار وقت همدان و عدم توجه به مشکلات و مسائل جاری تیم پاس باعث سقوط این تیم با سابقه شد در این روزها باز هم بی‌توجهی مدیران ارشد این باشگاه خاطره‌ گذشته را برای مردم همدان زنده کرده است.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان اضافه کرد: تیم پاس با تدابیر ویژه‌ای که بهروز مرادی در ابتدای ورودش به همدان داشت به خوبی از نظر تزریق بودجه مناسب حمایت خوبی شد اما در دو سال گذشته گرفتاری‌های این تیم به دلیل مشکلات اقتصادی استان تحقق نیافته و بیشتر از هر چیز حواشی مالی گریبانگیر این تیم بوده است.

به گفته وی در حال حاضر بهترین موقعیت برای بازگشت تیم پاس به لیگ برتر فراهم شده است.

گل‌محمدی ابراز داشت: موقعیت این تیم با همدلی و ایجاد بستر مناسب برای صعود به بالاترین سطح فوتبال کشور فراهم شده ولی سکوت اعضای هیئت مدیره این باشگاه برای مردم و رسانه‌ها جای سئوال دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که 30 ساعت به شروع بازی سرنوشت‌ساز تیم فوتبال پاس و ذوب آهن باقی مانده است مسئولان و دست‌اندرکاران این تیم موضع خود را مشخص کنند تا مردم بدانند که سرنوشت تیم‌شان به چه شکل رقم خواهد خورد.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان با اشاره به اینکه تیم پاس به وجود شکست پرگل در بازی رفت در اصفهان امید زیادی برای صعود دارد گفت: زدن دو گل در خانه حریف با وجود دریافت چهار گل امتیاز خوبی برای تیم پاس به حساب می‌آیند.

وی ادامه داد: در صورتی که شرایط روحی و روانی و حمایت مسئولین و هواداران پرشور پاس وجود داشته باشد برد در بازی برگشت کار سختی نیست.

گل‌محمدی تصریح کرد: مردم ورزش‌دوست و بافرهنگ همدانی فردا با حضور در ورزشگاه شهدای قدس ضمن حمایت صد در صدی از تیم محبوب شهرشان قطعاً شرایط سختی را برای حریف ایجاد خواهند کرد تا تیم پاس همدان به لیگ برتر صعود کند.

وی با اشاره به اینکه تحقق آرزوی همه مردم استان همدان در زمینه داشتن یک تیم فوتبال در لیگ برتر کشور فراهم شده است یادآور شد: فرصتی که بازی مهم فردا برای مردم و ورزش همدان فراهم شده تا حقی که فوتبال این استان در بالاترین سطح فوتبال کشور را دارند پس بگیرند و بتوانیم مثل نام پاس مقتدرانه بازگشتی شکوهمند به رده بالای ورزش کشور داشته باشند.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان اضافه کرد: اعضای انجمن ورزشی‌نویسان همدان که شامل خبرنگاران، عکاسان، روزنامه‌نگاران و تحلیل‌گران ورزشی سراسر استان می‌شوند همچون قبل با حمایت صد در صدی از تیم فوتبال پاس همدان به عنوان یکی از حامیان اصلی این تیم، فردا در آخرین بازی مرحله پلی‌آف حضوری پررنگ خواهند داشت.

وی یادآور شد: تیم فوتبال پاس همدان که به اسم 8 هزار شهید استان مزین شده برای اعتلای نام پرآوازه همدان و به صلابت الوند پرشکوه به میدان می‌رود تا از حیثیت فوتبال و ورزش این استان دفاع جانانه‌ای داشته باشد.

بازی برگشت مرحله نهایی پلی‌آف لیگ برتر ساعت 17 روز چهارشنبه پنجم تیر ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان بین دو تیم پاس همدان و ذوب‌آهن اصفهان برگزار خواهد شد و این در حالی است که دیدار رفت این دو تیم در فولادشهر با حساب چهار بر دو به سود اصفهانی به پایان رسیده است.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول