اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی صورت گرفت

برگزاری همایش المپیاد بسیج دانش‌آموزی در یاسوج

المپیاد بسیج دانش‌آموزی با حضور مسئولان استانی و طراحان المپیاد کشوری در یاسوج برگزار شد.

برگزاری همایش المپیاد بسیج دانش‌آموزی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز همایش المپیاد بسیج دانش‌آموزی در یاسوج با حضور طراحان المپیاد کشور، مسئول باشگاه دانش‌پژوهان بسیج کشور، مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد و بیش از 200 نفر از نخبگان بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویراحمد در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد.

در این همایش شهرام مهدوی ضمن خیر مقدم به مهمانان و دانش‌آموزان حاضر در جلسه اظهار کرد: این همایش به منظور هدف‌شناسی، جذب و حمایت از دانش‌آموزان نخبه استان، ارائه خدمات علمی و آموزشی در طول سال تحصیلی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد به اهداف برگزاری همایش اشاره کرد و گفت: این همایش شروعی برای هم‌افزایی بهتر دانش‌آموزان نخبه بسیجی بوده تا با مراحل برگزاری مسابقات المپیاد آشنا شوند.

وی، با اشاره به حضور دانش‌آموزان و طراحان المپیاد در موسسه رزمندگان اسلام گفت: در طول سال‌های تحصیلی از دانش‌آموزان نخبه بسیجی و طراحان المپیاد رزمندگان اسلام در زمینه‌های مختلف علمی و تحصیلی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در این همایش چند ساعته دانش‌آموزان نخبه بسیج شهرستان بویراحمد با طراحان المپیاد و تنی چند از نخبگان دانشجویی دانشگاه تهران و صنعتی امیر کبیر به بحث و گفت‌وگو نشستند و راهکارهای لازم برای ورود به مسابقات المپیاد به دانش‌آموزان ارائه شد.

انتهای پیام/82011/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول