اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین:

هدف سازمان بسیج مستضعفین تولید و انتقال فرهنگ و دانش آن است

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در سراسر کشور گفت: هدف امروز این سازمان تولید و انتقال فرهنگ و دانش آن برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی است.

هدف سازمان بسیج مستضعفین تولید و انتقال فرهنگ و دانش آن است

سردار نعمان غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان  با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی از سوی سازمان بسیج مستضعفین در سراسر کشور، اظهار کرد: در مقطع کنونی سازمان بسیج مستضعفین توجه به این هدف ارزشمند تولید و انتقال فرهنگ و دانش آن را توسط اردوهای جهادی در سراسر کشور برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی به خوبی در حال دنبال کردن است.

وی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی از سوی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،افزود: رویکرد سازمان بسیج مستضعفینوهدفگذاری آن برای تولید وانتقال فرهنگ این مسئله مهم در سراسر کشور نشأت گرفته از عملکرد جنگ اقتصادی است که علیه کشور ما صورت گرفته است.

مسئول بازرسی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اردوهای جهادی در گذشته ماموریت رفع کاهش مناطق محروم در کشور را دنبال می‌کردند،ادامه داد: امروزه رویکرد این اردوها در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای از بین بردن کاهش مشکلات اقتصادی و رفع تحریم‌هاست.

وی تاکید کرد: این ماموریت نیز توسط متخصصین هر رشته در کشور توسط سازمان بسیج مستضعفین در حال انجام است و در آینده نه چندان دور به وجود آورندگان مشکلات اقتصادی ملت ایران شاهد حرکت بسیج‌وارانه اقتصادی خواهند بود.

وی بابیان آموزش‌های تخصصی در راستای اشتغال،سرمایه‌گذاری و تولید از سوی سازمان بسیج مستضعفین،تصریح کرد: این سازمان آموزش‌های گوناگونی در خصوص تولید مثل پرورش مرغ، ماهی، قارچ، کشاورزی و در عرصه‌های گوناگون دیگر انتقال داده است.

انتهای پیام/63023/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول