اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاون گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بازدید از مناطق عملیاتی به جامعه معنویت می‌بخشد

جانشین معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بازدید از مناطق عملیاتی و جبهه‌های حق علیه باطل نه‌تنها رشد معنوی زائران را به دنبال دارد، بلکه در همه جامعه فضای معنوی حکم‌فرما می‌شود.

بازدید از مناطق عملیاتی به جامعه معنویت می‌بخشد

سید عباس اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مناطق عملیاتی کشور به معنای واقعی کلمه سرزمین نور هستند، چرا که در باورها، اعتقادات و ایمان زائران و خانواده‌های آنها تاثیر زیادی بر جای می‌گذارد.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور از ابتدای تیر ماه آغاز شده، و تا 21 شهریور ماه نیز تداوم دارد، ادامه داد: زائران همه اقشار جامعه اعم از دانشجویان، اصناف و ... را شامل می‌شوند و از مناطق فتح‌‌المبین، اروندکنار، شلمچه، طلائیه و هویزه با حضور راویان برجسته بازدید می‌کنند.

جانشین معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اسکان زائران اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: تربیت معلم اندیمشک و اهواز اردوگاه شهید مسعودیان اهواز مکان‌هایی هستند که برای اقامت زائران تدارک یافته و آماده شده است.

اصفهانی با بیان اینکه این اردوگاه‌ها در مجموع برای بیش از 2 هزار نفر ظرفیت دارد، خاطرنشان کرد: نهایت تلاش شده است تا امکانات رفاهی مناسبی برای زائران فراهم شود.

وی با بیان اینکه 85 نفر نخبه و قهرمان از نیمه دوم بهمن ماه سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌‌شوند، اظهار داشت: نام‌آوران علمی و ورزشی الگوهای نسل جوان محسوب می‌شوند، بنابراین حضور آنها در این قبیل مناطق می‌تواند در جذب جوانان موثر واقع شود.

انتهای پیام/61002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول