اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

یک سوم جمعیت کردستان بسیجی هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از عضویت 420 هزار نفر معادل یک سوم جمعیت استان در بسیج مستضعفین خبر داد.

یک سوم جمعیت کردستان بسیجی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی شنبه‌شب در جلسه ستاد طرح هجرت سه استان در سنندج به اهداف اجرای طرح هجرت سه و اردوهای جهادی توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: هدف بسیج از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بهره‌گیری از ظرفیت و توان بسیج برای خدمت به اقشار مختلف جامعه است.

به گفته وی، در حال حاضر بیش از 420 هزار نفر معادل یک سوم جمعیت کل استان عضو بسیج هستند و تلاش برای بهره‌گیری از این ظرفیت در راستای خدمت به عموم مردم از اولویت‌های مهم بسیج است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: پویا کردن بسیج برای خدمت به عموم مردم هدف اصلی اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و دورافتاده در استان است.

حسینی تصریح کرد: بیش از یک سوم از اقشار مختلف جمعیت استان در حال حاضر بسیجی هستند و دو سوم دیگر نیز باید از خدمات ارائه شده این بسیجیان بهر‌ه‌مند شوند.

وی به اجرای موفق طرح اردوهای جهادی و طرح هجرت سه طی چند سال اخیر در استان اشاره کرد و افزود: از تعامل خوب دستگاه‌ها و ادارات مختلف تشکر می‌کنیم.

این مسئول گفت: سال گذشته مشکل خاصی در اجرای این حرکات جهادی نداشتیم و مشکلات و موانع به لطف مسئولان استانی و شهرستانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شد.

به گفته معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان، طرح هجرت یکی از موفق‌ترین طرح‌های بسیج است که علاوه بر غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، نگاه ویژه‌ای به فعالیت‌های سازندگی و عمرانی در عرصه‌های مختلف دارد.

حسینی با بیان اینکه برخی از مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و ادارات استان احساس می‌کنند بسته شدن قرارداد با بسیج سازندگی وجهه قانونی ندارد، اضافه کرد: براساس تبصره‌ سه قانون دستگاه‌های‌ اجرایی‌ مجاز هستند با رعایت‌ مقررات نسبت‌ به‌ تفویض‌ اختیار لازم‌ به‌ سازمان‌ بسیج‌ سازندگی‌ نیروی‌ مقاومت‌ بسیج‌ به‌ عنوان‌ مجری‌ طرح‌ و پروژه‌ها اقدام‌ کنند.

وی خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان در راستای اجرای طرح هجرت و اردوهای جهادی در استان شد.

این مسئول ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام 65 سالن ورزشی باید تأمین شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: اتمام و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نقش مهمی در افزایش سرانه ورزش استان و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان دارد.

حسینی در پایان با بیان اینکه بسیج قبل از اجرای هر پروژه‌ای عرصه‌یابی و نیازسنجی می‌کند، گفت: تحویل بدون نقص پروژه‌ها اولویت اصلی بسیج در اجرای هر طرح است.

انتهای پیام/79002/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول