اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 6 تیم در رشت

ششمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان کشور آغاز شد

ششمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه‌های کشور در گروه B با حضور شش تیم در رشت آغاز شد.

ششمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان کشور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نایب رئیس هیئت هاکی گیلان صبح امروز در جریان آغاز رقابت‌های مذکور اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو گروه «A» و «B» و به میزبانی استان‌های همدان و گیلان پیگیری می‌شود.

زینب عابدینی، افزود: مسابقات دور رفت گروه «B» به میزبانی رشت از امروز 16 تیر تا 18 تیر جاری با حضور تیم‌های گیلان، لرستان، گلستان، زنجان، قزوین و آذربایجان غربی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه صبح امروز مسابقه بین تیم‌های لرستان و گلستان آغاز شد، اذعان کرد: پس از آن تیم‌های هاکی گیلان و قزوین در ساعت 10:15 و زنجان و آذربایجان غربی در ساعت 11:30 مسابقه می‌دهند.

نایب رئیس هاکی گیلان، ادامه داد: ساعت 16:30 عصر امروز نیز تیم‌های لرستان با قزوین، در ساعت 17:45 دقیقه گیلان با آذربایجان غربی و گلستان با زنجان نیز ساعت 19 دیدار می‌کنند.

به گفته وی، 17 تیر جاری تیم هاکی بانوان گلستان با گیلان در ساعت 9 صبح، آذربایجان غربی با قزوین در ساعت 15: 10 دقیقه و زنجان با لرستان در ساعت 30: 11 دقیقه مسابقه می‌دهند.

عابدینی گفت: عصر روز دوشنبه 17 تیر جاری آذربایجان غربی در ساعت 16:30 دقیقه به مصاف گلستان می‌رود، گیلان نیز ساعت 17:45 دقیقه با لرستان دیدار می‌کند و قزوین در ساعت 19 با زنجان مسابقه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه روز آخر نیز تیم هاکی بانوان لرستان و آذربایجان غربی در ساعت 9 صبح با هم مسابقه می‌دهند، افزود: قزوین و گلستان در ساعت 10:15 دقیقه و زنجان و گیلان نیز در ساعت 11:30 دقیقه با مصاف هم می‌روند.

به گفته این مسئول، ششمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود که پس از پایان دور برگشت دو تیم نخست از هر گروه به مرحله بعدی صعود می‌کنند.

وی با اشاره به پایان یافتن رقابت‌های دور رفت گروه «A» در همدان، یادآور شد: مسابقات دور رفت گروه «A» با حضور تیم‌های همدان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمانشاه، کرمان و مرکزی از 12 تا 14 تیر جاری به میزبانی همدان انجام شد.

عابدینی خاطرنشان کرد: با انجام دور رفت در همدان تاکنون تیم‌های هیئت هاکی همدان با کسب 12 امتیاز (تفاضل گل 27+)، هلال احمر کرمان با 12 امتیاز (تفاضل گل 21+) و هیئت هاکی مرکزی نیز با کسب 12 امتیاز (تفاضل گل 6+) به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/84002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول