اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش صورت گرفت

آغاز سومین دیدار تدارکاتی تیم هاکی سمیرم مقابل عمان

رئیس هیئت هاکی شهرستان سمیرم گفت: لحظاتی پیش سومین دیدار تدارکاتی تیم نوجوانان هاکی سمیرم مقابل تیم ملی نوجوانان عمان در سالن شهید لاوی اصفهان آغاز شد.

آغاز سومین دیدار تدارکاتی تیم هاکی سمیرم مقابل عمان

اصغر بهرامیان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در سمیرم با اعلام اینکه تیم هاکی سمیرم از تیم‌های برتر استان و کشور است، اظهار کرد: چهار بعد از ظهر تیم نوجوانان هاکی سمیرم به عنوان تیم منتخب استان اصفهان مقابل تیم ملی نوجوانان عمان در سالن شهید لاوی اصفهان به رقابت می‌پردازد.

وی به پیروزی تیم نوجوانان هاکی سمیرم مقابل تیم عمان در نهم تیرماه امسال اشاره کرد و افزود: تیم هاکی سمیرم که به عنوان نماینده استان اصفهان در این رقابت شرکت کرده بود، با کسب امتیاز 6 بر 4 بر تیم نوجوانان هاکی عمان غلبه کرد.

رئیس هیئت هاکی شهرستان سمیرم تصریح کرد: تمام بازیکنان تیم منتخب اصفهان سمیرمی هستند، اما در هیچ خبرگزاری در راستای انعکاس خبر پیروزی این مسابقات نامی از شهرستان سمیرم برده نشده و تنها عنوان تیم منتخب اصفهان ذکر شده است.

وی ادامه داد: بازیکنان این تیم انتظار دارند در مسابقاتی که تیم نوجوانان هاکی سمیرم به عنوان تیم منتخب و نماینده استان اصفهان شرکت می‌کنند، نام تیم با عنوان تیم نوجوانان هاکی شهرستان سمیرم اصفهان اعلام شود.

بهرامیان تاکید کرد: پس از بازی تدارکاتی امروز مقابل عمان تیم هاکی سمیرم برای شرکت در بازی دوستانه با تیم نوجوانان هاکی سمنان راهی استان سمنان می‌شود.

به گزارش فارس، تیم ملی هاکی نوجوانان عمان به منظور افزایش آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اردوی آماده‌سازی خود را در اصفهان برپا کرده است و شهرستان سمیرم با بیش از سه هزار و 600 ورزشکار سازمان‌یافته و 40 هیئت ورزشی در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول