اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 تیر در رشت

مسابقات سوپر لیگ هاکی بانوان کشور برگزار می‌شود

نایب رئیس هیئت هاکی گیلان گفت: مسابقات سوپر لیگ هاکی بانوان کشور 15 تیر جاری در سالن آتش‌نشانی رشت برگزار می‌شود.

مسابقات سوپر لیگ هاکی بانوان کشور برگزار می‌شود

فرشته عابدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: گیلان میزبان مسابقات منطقه‌ای هاکی بانوان کشور با حضور شش تیم است.

وی افزود: این مسابقات 15 و 16 تیر جاری در سالن آتش‌نشانی رشت با حضور تیم‌های گیلان، گلستان، لرستان، آذربایجان غربی، قزوین و زنجان برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت هاکی گیلان ادامه داد: در همدان نیز شش تیم با هم مسابقه می‌دهند که در پایان تیم‌های برتر از رشت و همدان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود می‌کنند تا قهرمان مشخص شود.

وی درباره وضعیت تیم گیلان گفت: با توجه به مصدومیت یکی از بهترین بازیکنان تیم، تلاش می‌کنیم تا با موفقیت از این مرحله صعود کنیم.

عابدینی، روز ورود تیم‌ها را 14 تیر اعلام کرد و گفت: مراسم افتتاحیه با حضور مسئولان در 15 تیر برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت هاکی گیلان با اشاره به شرایط لازم برای حضور در ورزش هاکی، بیان کرد: در این رشته ورزشی علاقه، چابکی، سرعت عمل و دقت خوب مهم است.

به گفته وی، گیلان در رشته هاکی از استان‌های مستعد است و جوانان با انگیزه و فعالی دارد که با حمایت رئیس هیئت توانست محیطی خوب را فراهم کند.

نایب رئیس هیئت هاکی گیلان یادآور شد: امیدواریم با حمایت مسئولان ورزش استان بتوانیم در توسعه ورزش گیلان و کشور بیشتر از گذشته گام برداریم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم مدارس هاکی در استان را ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: نیرو و وقت برای این کار وجود دارد اما نبود سالن ورزشی موجب ایجاد مشکلات برای هرگونه فعالیت می‌شود.

عابدینی افزود: اگر چه این مشکل برای بیشتر هیئت‌ها وجود دارد اما امیدواریم با تلاش مسئولان این مشکلات برطرف شود و جایگاه ورزشی گیلان بیش از پیش ارتقا یابد.

به گفته وی، هاکی با کمترین امکانات نیز می‌تواند مدعی باشد که بانوان در این رشته در لیگ برتر حرف برای گفتن دارند.

انتهای پیام/2300/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول