اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همراه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان

بانوی فوتسالیست قزوینی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد

فاطمه اعتدادی بانوی فوتسالیست قزوینی به همراه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد.

بانوی فوتسالیست قزوینی بر سکوی نایب قهرمانی آسیا ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که اعتدادی بانوی شایسته فوتسالیست قزوینی را در اختیار داشت، موفق شد برای نخستین‌بار عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های فوتسال داخل سالن آسیا را به دست آورد.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در جریان دیدار نهایی این رقابت‌ها مقابل تیم قدرتمند ژاپن قرار گرفت که در پایان در یک دیدار نزدیک با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد و عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد.

بدون شک افتخار نایب قهرمانی و کسب مدال نقره بانوان فوتسالیست کشورمان در رقابت‌های فوتسال زنان آسیا افتخاری بزرگ برای ورزشکاران کشورمان به ویژه فاطمه اعتدادی بازیکن شایسته استان قزوین است.

این فوتسالیست ارزنده استان قزوین که به همراه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان سابقه حضور در مسابقات جام جهانی و قهرمانی آسیا را هم در سال‌های گذشته در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده بود، حالا باید عنوان ارزشمند نایب قهرمانی آسیا را هم به ویترین افتخارات ورزشی خود اضافه کند.

اعتدادی که در این دوره از مسابقات فوتسال قهرمانی زنان آسیا موفق شد یکی از گل‌های تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان را در دیدار نخست مقابل تیم مالزی به ثمر برساند، گرچه در امر گل‌زنی خیلی موفق عمل نکرد اما بدون شک یکی از مهره‌های تأثیرگذار شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان بود که توانست در امر باز‌سازی دیگر ملی پوشان فوتسال کشورمان را همراهی کند.

به طور حتم اعتدادی حالا یکی از بازیکنان ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان محسوب می‌شود و با استفاده از تجارب شایسته‌ای که در این سال‌ها به همراه تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا به دست آورده، می‌تواند به نوعی در سال‌های آتی نیز عصای دست کادر فنی تیم فوتسال زنان کشورمان باشد و تیم ملی را در رقابت‌های آتی در امر گل‌زنی یاری کند.

حالا بانوان فوتسالیست استان قزوین که در این سال‌ها در رقابت‌های لیگ برتر هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند، باید به خود ببالند که هم‌تیمی آنان مدال نقره رقابت‌های قهرمانی آسیا را برای نخستین بار برای خود و بانوان استان به ارمغان آورده است و آنان هم می‌توانند با استفاده از همین راه در آینده یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی بانوان کشورمان باشند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول