اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر تاکید کرد

ضرورت توسعه فضای سبز متناسب با جغرافیای استان بوشهر

امام جمعه بوشهر گفت: باید با توسعه و کاشت گیاهان مناسب با جغرافیای استان، فضای سبز را در این استان گسترش داد.

ضرورت توسعه فضای سبز متناسب با جغرافیای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در جمع مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف است تاکید کرد: ایجاد جنگل‌های متنوع و فضاهای تفریحی آبی به صورت مجازی، گوشه‌ای از این ظرفیت‌ها است.

وی به جایگاه و ارتباط علم با صنعت کشاورزی در حوزه‌های گوناگون خشکی و دریا اشاره کرد و افزود: کشاورزی مقوله‌ای فوق تخصصی است که باید هم‌زمان با رشد علم شاهد شکوفایی آن ‌باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، کشاورزی ایران را نیازمند تدوین نقشه جامع کشاورزی منطبق با آخرین داده‌های علمی جهانی دانست و از تنظیم نقشه جامع توسعه کشاورزی در استان ابراز خرسندی کرد.

صفایی‌بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع دامپروری و شرایط ویژه استان بوشهر در این بخش اشاره کرد و بر لزوم شناسایی همه ظرفیت‌های بخش دامپروری تأکید کرد.

امام جمعه بوشهر، تأسیس بانک جامع اطلاعاتی دامپروری و کشاورزی را از ضروریات حوزه کشاورزی این استان دانست و ارائه ظرفیت‌ها به جامعه، ایجاد آموزش‌های تخصصی و اعطای تسهیلات ویژه در این بخش را در ترویج و گسترش کشاورزی مؤثر دانست.

انتهای پیام/66006/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول