اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزش در گرگان/

محمدی: استعدادیابی ورزشی از زمان پیدایش زورخانه در ایران جریان داشته است

دبیر تربیت‎بدنی مدارس کردستان با بیان اینکه شناخت و پرورش استعدادها در بیش از 50 سال گذشته از موضوعات مطالعات دانشگاهی بوده است، گفت: ‌استعدادیابی ورزشی از زمان پیدایش زورخانه در ایران جریان داشته است.

محمدی: استعدادیابی ورزشی از زمان پیدایش زورخانه در ایران جریان داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هیوا محمدی عصر امروز در چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزش در گرگان در خصوص مدیریت استعدادها در ورزش کشور اظهار داشت: محققان همواره تلاش می‎کنند تا روشی برای یافتن بهترین‎ها در همه زمینه‎‎ها انجام دهند.

وی تاکید کرد: در آینده‎ای نزدیک مدیریت پیش روی سازمان‎ها و جامعه جهانی به دست استعدادهای ویژه و مقتدر خواهد بود.

سیستم مدیریت آینده بر مبنای مدیریت استعدادها است

دبیر تربیت‎بدنی مدارس کردستان با بیان اینکه سیستم مدیریت آینده بر مبنای مدیریت استعدادها است، متذکر شد: برای رسیدن به چنین هدفی نیازمند کشف، رشد و به کارگماری مدیریت‎ها هستیم.

محمدی افزود: سیستم مدیریت استعدادها بر مبنای سیستم نوین و کارآمد با رویکرد کلی‎نگری سعی بر بازآفرینی مدیریت سرمایه‎های انسانی در سه لایه فرد، سازمان و جامعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‎ها دریافته‎اند که استعدادها منابعی بحرانی هستند که برای دستیابی به بهترین نتیجه‎ها نیاز به مدیریت دارند.

استعدادیابی راهی منطقی و کوتاه برای حضور موفقیت‎آمیز ورزشکاران در صحنه‎های بین‎‎المللی است

دبیر تربیت‎بدنی مدارس کردستان اذعان کرد: استعدادیابی ورزشی راهی منطقی، کوتاه و مقرون به‎صرفه برای حضور موفقیت‎آمیز ورزشکاران در صحنه‎های بین‎‎المللی است.

محمدی با اشاره به اینکه سرمایه‎گذاری در فرآیند استعدادیابی با هدف توسعه ورزش نخبه، موفقیت بین‎المللی و تقویت زیرساخت‎های ورزش کشورها انجام می‎شود، اظهار داشت: در ایران استعدادیابی ورزشی از زمان پیدایش زورخانه به ویژه در کشتی به صورت سنتی جریان داشته است و تفکر جدی‎تر آن به سال‎های 1380 و بعد از آن برمی‎گردد.

وی با بیان اینکه شناسایی زودهنگام فرد مستعد لزوماً به معنای موفقیت قطعی وی در دوران ورزش نیست، گفت: توجه به مدیریت صحیح سیستم‎های استعدادیابی بسیار بااهمیت است و باید این فرآیند به گونه‎ای هدایت شود که مراحل خود را طی کند و موانع پیش‎رو را به خوبی مدیریت کند.

منشور تربیت بدنی باید برگرفته از سند تحول بنیادین باشد

دبیر تربیت‎بدنی مدارس کردستان با اشاره به اینکه استعدادیابی در وزارت ورزش و جوانان از اهداف کلان و استراتژی کلی وزارت مربوطه الهام می‎گیرد، اذعان کرد: منشور تربیت بدنی باید برگرفته از سند تحول بنیادین بوده و ارتباط تنگاتنگ و موثری برای دستیابی به نتایج مثبت وجود داشته باشد.

محمدی با تاکید بر اینکه کشور نیازمند فرآیند مدیریت و برنامه‎ریزی مدون در حوزه ورزش است، گفت: باید ضمن شناسایی به موقع استعدادها بسترهای لازم برای رشد و پرورش آنها فراهم شود.

وی در پایان بیان داشت: فرآیند شناسایی ورزشکاران مستعد و پرورش آنها با استفاده از برنامه‎های مدیریتی منسجم باید در سرلوحه کارهای دست‎اندرکاران ورزش ایران قرار بگیرد.

انتهای پیام/83001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول