اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرداد امسال صورت می‌گیرد

افتتاح طرح تولید بنزین در پالایشگاه تبریز با سرمایه‌گذاری 15 میلیون یورو

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از افتتاح طرح تولید بنزین در پالایشگاه تبریز با سرمایه‌گذاری 15 میلیون یورو در مرداد سال جاری خبر داد.

افتتاح طرح تولید بنزین در پالایشگاه تبریز با سرمایه‌گذاری 15 میلیون یورو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا ظهر امروز در حاشیه نشست فرمانداران و بخشداران استان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این که دولت و شخص رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به طرح‌های مهر ماندگار دارند، خاطرنشان کرد: تمام امکانات لازم برای رفت و آمد راحت مردم و سایر امکانات معیشتی در این دولت فراهم شده و امیدواریم افراد باانصاف این خدمات را نادیده نگیرند.

وی با بیان این که خدمات دولت نهم و دهم در توسعه و محرومیت‌زدایی چشمگیر است، افزود: مقام معظم رهبری به طور مکرر از خدمات این دولت تجلیل کرده‌اند و در بیانات اخیرشان نیز تاکید کردند که بهتر بود نامزدهای ریاست جمهوری به خدمات دولت هم اشاره می‌کردند.

اشرف‌نیا با بیان این که در سایه اقدامات عمرانی دولت، امروز کشور ما به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، افزود: تمام مسایل زیربنایی و نیازهای توسعه‌ای استان‌ها در این سفرها و مصوبات آن پیش‌بینی شده است و جا دارد که نتایج این سفرها به طور کامل به مردم انعکاس یابد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بخش قابل توجهی از طرح‌های مهر ماندگار استان در زمان تعیین شده به بهره‌برداری رسیده است، گفت: آذربایجان شرقی با 60 طرح به ارزش شش هزار میلیارد تومان جزو استان‌های برتر در طرح‌های مهر ماندگار است که بیشتر پروژه‌های این استان در بخش زیربنایی است.

انتهای پیام/60002/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول