اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن حامیان شوشتر:

باندبازی و قومیت‌گرایی در شورای چهارم شوشتر تعطیل باشد

عضو انجمن حامیان شوشتر گفت: باندبازی و قومیت‌گرایی در شورای چهارم شوشتر تعطیل باشد و تنها برای خدمت کردن به مردم باید تلاش کرد.

باندبازی و قومیت‌گرایی در شورای چهارم شوشتر تعطیل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، علی صحرایی پیش از ظهر امروز در نشستی مشترک با تعدادی از اعضای شورای منتخب در انتخابات شورای شهر شوشتر اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در دوره جدید برای خدمت به مردم پای پیش بگذارند و تنها در این راستا تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در شورای سوم چنین مسئله‌ای را شاهد نبودیم، افزود: در شورای سوم شاهد بودیم که برخی در شورای اسلامی شهر تیم‌بندی و باندبازی می‌کردند و این مهم در تصمیم‌گیری شورای اسلامی شهر کاملا مشهود بود.

عضو انجمن حامیان شوشتر با اشاره به اینکه در شورای چهارم باید چنین اتفاقاتی به حداقل و صفر برسد، گفت: در شرایط کنونی برای خدمت کردن و پیگیری مسائل شهری انجمن حامیان شوشتر در کنار شما قرار دارد ولی در صورتی که به مرحله باندبازی و قومیت‌گرایی و یا توصیه‌پذیری از فرد و یا باندخاصی روی آورید انجمن برای مطالبه خواست مردم در مقابل شما خواهد ایستاد.

*برنامه محوری بهترین روش است

صحرایی با توصیه به اعضای شورای جدید شهر به برنامه محوری تصریح کرد: بهترین روش آن است که اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر بر اساس برنامه‌های مدون فعالیت کنند و در این راستا باید سند‌های چشم‌انداز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را تنظیم کنند.

عضو انجمن حامیان شوشتر با اشاره به اینکه فعالیت بر اساس برنامه شورای شهر را از روزمرگی باز می‌دارد، خاطرنشان کرد: باید کوشید تا بر اساس برنامه‌های مدون تلاش کرد تا گامی در توسعه و عمران شهری به جلو برداریم.

صحرایی بیان کرد: شوشتر توانمندی‌های زیادی برای توسعه دارد و به این دلیل باید کوشید تا این توانمندی‌ها را بر اساس فعالیت‌های کارشناسی و برنامه محور شکوفا کرد.

*توجه ویژه به گردشگری

عضو انجمن حامیان شوشتر گفت: گردشگری یکی از جمله مسائلی است که تاکنون در شوشتر به آن توجه خاصی نشده است و باید کوشید تا در این راستا قدم‌هایی برداشته شود.

وی افزود: در عرصه گردشگری هر چند قدم‌هایی کوتاه و لرزان برداشته شده است ولی باید تلاش کرد تا در این عرصه فعالیتی جدی صورت پذیرد تا بخشی از توسعه شهر شوشتر بر دوش این صنعت قرار گیرد.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول