اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج:

دولت آینده گرانی را مهار کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج گفت: مهار گرانی‌ و تورم‌های کذایی که حاصل سوءاستفاده برخی سودجویان است باید به صورت جدی مورد توجه دولت آینده قرار گیرد.

دولت آینده گرانی را مهار کند

محمدقربان کیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مردم به شعارهای روحانی رای داده‌اند و انتظار عمل به این شعارها را دارند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مهم‌ترین خواسته عموم مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد جامعه از دولت آینده است، تصریح کرد: رفع مسائل اقتصادی، تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تبعیت از منویات رهبری در کنار توجه به معیشت مردم باید در اولویت کارهای دولت یازدهم قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج با بیان اینکه کاهش و ثبات قیمت ارز به منظور توسعه سرمایه‌گذاری از دیگر خواسته‌های هر شهروند ایرانی از دولت آینده است، افزود: تا زمانی که ارزش دلار کاهش نیابد و ثبات نداشته باشد هیچ‌کس جرأت سرمایه‌گذاری در هیچ حوزه‌ای را ندارد.

کیانی خاطرنشان کرد: تدبیر درست در امور اقتصادی بازار که در حال حاضر ثبات مناسبی ندارد و بهبود کسب و کار از دیگر انتظارات هر ایرانی از دولت آینده است.

وی افزود: مهار گرانی‌ و تورم‌های کذایی که حاصل سوءاستفاده برخی سودجویان است نیز باید به صورت جدی مورد توجه دولت آینده قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج تصریح کرد: همچنین دوری از افراط و تفریط و بهره‌گیری از اعتدال و عقلانیت، خرد جمعی، استفاده از مدیران شایسته، بهره‌گیری از ظرفیت اساتید و نخبگان دانشگاهی که از وعده‌های رئیس جمهور منتخب بوده از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است.

کیانی بر عوض نکردن مدیران با تجربه در دولت آینده تاکید کرد و گفت: کسانی که از ویژگی‌های عقلانیت، شایستگی، تخصص و تعهد، خوشنامی، خوش اخلاقی و اعتقاد قوی به انقلاب برخوردارند در بدنه مدیریتی دولت استفاده شوند.

وی خاطرنشان کرد: تحقق انتظارات مردم و جامعه دانشگاهی با عملیاتی کردن شعارهای دولت تدبیر و امید امکان‌پذیر است که امیدواریم شاهد تحقق این مهم و رفع مشکلات مردم باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج خاطرنشان کرد: رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم با برنامه‌ریزی‌های دقیق در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت میسر می‌شود.

وی در پایان بر توجه بیش از پیش به مناطق محروم در دولت آینده تاکید کرد و گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه به تقویت مراکز عالی به ویژه در بحث به‌کارگیری هیئت‌های علمی ضروری است.

انتهای پیام/79002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول