اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت طلای سفید گنبدکاووس:

ارز مرجع تهدید تولید داخلی شده است/ بخش خصوصی تابع مطلق حاکمیت است

مدیرعامل شرکت طلای سفید گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ارز مرجع تهدید تولید داخل شده است، متذکر شد: کلید بحران‎های اقتصادی با ارائه راهکارهای مناسب برطرف می‎شود.

ارز مرجع تهدید تولید داخلی شده است/ بخش خصوصی تابع مطلق حاکمیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎محمد چوپانی صبح امروز در جمع مدیران صنعت، معدن و تجارت گلستان اظهار داشت: نیاز به سرمایه در گردش 300 درصد شده است و هزینه مالی بنگاه‎های اقتصادی به 500 درصد رسیده است بنابراین اگر بنگاهی با این شرایط هنوز توانسته روی پای خود بایستد باید مورد تقدیر قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه سهم بدهی بخش خصوصی نسبت به بانک یک بیستم است، افزود: اگر حمایت بانک از بخش تولید جدی نباشد نمی‎توان بار مشکلات را به راحتی تحمل کرد.

همه برای نجات تولید به میدان بیایند/ نمایندگان مجلس از تک نرخی شدن ارز حمایت کنند

مدیرعامل شرکت طلای سفید گنبدکاووس با اشاره به نامگذاری سال 1392 به سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اذعان کرد: با توجه به اینکه سونامی مردمی در راستای ایجاد «حماسه سیاسی» شکل گرفت در «حماسه اقتصادی» نیز باید همین رویکرد شکل بگیرد و همه برای نجات تولید به میدان بیایند.

چوپانی تک نرخی شدن نرخ ارز را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید از تک نرخی شدن ارز حمایت کنند.

وی افزود: باید اقشار آسیب‎پذیر در بخش صنعت و تولید حمایت ویژه شوند و از سطح یارانه بیشتری استفاده کنند تا تحمل برهه‎های سخت اقتصادی را تاب بیاورند.

ارز مرجع تهدید تولید داخل شده است

مدیرعامل شرکت طلای سفید گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ارز مرجع تهدید تولید داخل شده است، متذکر شد: کلید بحران‎های اقتصادی با ارائه راهکارهای مناسب برطرف می‎شود.

چوپانی با بیان اینکه خلق «حماسه اقتصادی» از طریق حمایت از صنایع صادرات‎گرا شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت، اظهار داشت: یکی از راه‎های اساسی با تحریم‎های دشمن از طریق حمایت از واحدهای صادرات‎گرا اتفاق می‎افتد که باید به این موضوع اهتمام بیشتری شود.

وی ابراز امیدواری کرد مشکلات بخش صنعت برای خلق «حماسه اقتصادی» به زودی برطرف شود و گفت: بخش صنعت آمادگی کامل برای تحقق «حماسه اقتصادی» دارد به شرطی که از حمایت مردم و مسئولان برخوردار باشد.

انتهای پیام/83001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول