اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مطرح کرد

تعامل با بخش خصوصی برای ارتقای جایگاه بندر بوشهر

سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای ارتقای جایگاه بندر بوشهر، از توان تخصصی همکاران و تعامل با دستگاه‌های دولتی و خصوصی استفاده خواهیم کرد.

تعامل با بخش خصوصی برای ارتقای جایگاه بندر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح الله خوشبختی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش بندر بوشهر در توسعه اقتصادی و تجاری استان بوشهر، اظهار داشت: با توسعه بندر بوشهر و افزوده شدن به فضای بندر شاهد توسعه بیش از پیش فعالیت‌ها در این بندر بوده‌ایم.

وی بیان کرد: با توسعه بندر بوشهر بر حجم فعالیت‌های بندری و تجاری در استان هم افزوده شده است.

خوشبختی اضافه کرد: سازمان بنادر و دریانوردی توجه خاصی به بنادر استان بوشهر دارد و ما باید از این ظرفیت برای توسعه فعالیت‌ها و ارتقای جایگاه بندر بوشهر و سایر بنادر استان در افق بلندمدت، استفاده کنیم.

خوشبختی اذعان داشت: با استفاده از این ظرفیت‌ها، فصلی جدید در تعامل مشترک با بخش‌های مختلف شهری و استانی اعم از دولتی و غیردولتی را به عنوان یک عامل تأثیرگذار ایجاد خواهیم کرد.

سرپرست اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بنده برنامه‌های متعددی برای تحقق این موارد دارم که طبعاً می‌تواند در رشد، توسعه و بالندگی و ارتقای جایگاه بنادر استان در همه زمینه‌ها بسیار تأثیرگذار باشد که به فضل الهی در صورت ایجاد فرصت مناسب، این برنامه‌ها را در زمان مقتضی تشریح خواهم کرد.

وی ابراز داشت: با اتکا به توان تخصصی همکاران و سایر ظرفیت‌های در اختیار، اقدامات متعددی را برنامه‌ریزی خواهیم کرد که باید زمینه اجرای آن بیش از پیش فراهم شود.

خوشبختی در پایان اضافه کرد: توسعه و ارتقای جایگاه بندر بوشهر و بنادر استان و رشد متوازن همسو با سیاست‌ها و انتظارات سازمانی و استانی در اولویت ما قرار دارد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول