اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج:

90 درصد فعالیت‌های عمرانی شهرداری سنندج در حاشیه شهر صورت می‌گیرد

شهردار سنندج با اشاره به اقدامات این سازمان در راستای بهبود وضعیت شهر از جهات گوناگون گفت: نزدیک به 90 درصد فعالیت‌های عمرانی شهرداری در محلات حاشیه‌ای شهر بوده است.

90 درصد فعالیت‌های عمرانی شهرداری سنندج در حاشیه شهر صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی حسام‌شریعتی صبح امروز در جلسه شورای اداری این سازمان که با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: همه پرسنل شهرداری با تمام توان در راه خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه انتقادهای شتابزده و عاری از پشتوانه لازم زیر سؤال بردن خدمات شهرداری است، تصریح کرد: البته ما ادعایی مبنی بر اینکه شهر سنندج در تمام ابعاد بدون مشکل است نداریم و قطعاً در مواردی ضعف‌هایی هم وجود دارد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: انتقادهای غیرمنصفانه و قضاوت‌های عجولانه تأثیری در کار ما نخواهد داشت و باید همگی در راستای انجام امور مردم تلاش کنیم.

حسام‌شریعتی افزود: از مدیران می‌خواهیم با تمام توان و انرژی در زمینه حل مشکلات شهر و خدمت صادقانه حرکت کنند و بدون در نظر گرفتن اینگونه قضاوت‌های برخی افراد که صرفاً حاشیه‌سازی است، تنها به وظایف خود بپردازند.

وی از همکاری استاندار کردستان و همچنین اعضای شورا در اجرای طرح‌های مختلف عمرانی و رشد و آبادانی شهر قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه یکی از منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی شهر سنندج با بیان برخی اقدامات صورت گرفته طی دو سال گذشته در مجموعه شهرداری گفت: بهترین قاضیان مردم شهر هستند که خود ناظر و شاهد فعالیت‌های کارکنان خدوم این سازمان بوده‌اند.

سیدانور رشیدی که سابقه عضویت در دوره گذشته شورای شهر را نیز در کارنامه دارد، خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته بیش از 90 درصد از برنامه‌های عمرانی شهرداری به تصویب اعضا رسیده که این امر بیانگر تعامل مثبت و سازنده بین شورای شهر و شهرداری است.

وی اتصال بلوار کردستان به جاده ساحلی، اجرای طرح‌های متنوع عمرانی در مسیر شهرک بعثت سنندج، افزایش سرانه فضای سبز و به ویژه اجرای طرح تونل انقلاب را از نمونه فعالیت‌های بارز شهرداری طی 2 سال گذشته عنوان کرد و افزود: این توفیقات موجبات رضایت نسبی مردم شهر را فراهم کرده است.

رشیدی با بیان لزوم مشارکت مردم در ارائه پیشنهادات خود به شهرداری تصریح کرد: اعضای شورای شهر آمادگی دارند با دریافت و بررسی تمامی پیشنهادها د راستای توسعه و پیشرفت بیشتر شهر سنندج بکوشند.

همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج با تأکید بر دشواری کار در مجموعه شهرداری اظهار کرد: انتخاب شهرداری با دانش و متخصص در امور فنی طی 2 سال گذشته نقش مؤثری در شتاب بخشیدن به پروژه‌های عمرانی ایفا کرده است.

سیدمهدی تخت فیروزه با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به مناطق منفصل شهری اظهار امیدواری کرد؛ با اتخاذ تدابیر لازم توسط منتخبین مردم سنندج در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر اقدامات سازنده دیگری در راه عمران شهری و زدودن مشکلات صورت گیرد.

انتهای پیام/79012/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول