اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی 76 طرح بزرگ کشاورزی

19 کشور در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی حضور می‌یابند

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از حضور 19 کشور در چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: همچنین 76 طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی برای ارایه در این همایش آماده شده است.

19 کشور در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی حضور می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فرزین‌مقدم صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با بیان این‌که این همایش به صورت ملی برگزار می‌شود، گفت: در این همایش ملی علاوه بر سرمایه‌گذاران خارجی، 50 نفر از سفرا و مقامات خارجی، 50 نفر از سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور، 50 شرکت بزرگ فعال در سطح کشور و تعدادی از سرمایه‌گذاران استان نیز حضور خواهند داشت.

وی هدف عمده این همایش را معرفی توانمندی‌ها و زیرساخت‌های استان در بخش‌های مختلف کشاورزی دانست و افزود: تبادل اطلاعات بین تجار، سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی، تشویق به مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی و مشارکت فعالان این بخش با یکدیگر و اتصال اقتصاد استان با خارج از کشور به منظور تأمین فناوری و مواد اولیه و یافتن بازارهای صادراتی در بخش کشاورزی از دیگر اهداف همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بوده و باید گفت برگزاری این همایش‌ها تأثیر بسزایی در ارتقای جایگاه استان در موضوع سرمایه‌گذاری خواهد داشت.

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی سرمایه مورد نیاز این طرح‌ها را بیش از 7 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: 44 پروژه قابل ارائه در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی برای نخستین بار ارائه می‌شوند و علاوه بر این، 36 طرح ارایه شده در همایش‌های قبلی نیز با تجدید نظر در همایش چهارم ارایه می‌شود.

وی با بیان این‌که 285 میهمان داخلی و خارجی برای حضور در پانل تخصصی کشاورزی و صنایع تبدیلی چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی دعوت شده‌اند، ادامه داد: در همایش‌های قبلی 31 تفاهمنامه با سرمایه مورد نیاز 12 هزار میلیارد ریالی در بخش کشاورزی امضا شده است.

مدیر امور سرمایه‌گذاری جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از حضور 19 کشور خارجی در چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در این همایش شاهد حضور نمایندگان اقتصادی کشورهای مختلف جهان از جمله ایتالیا، هلند، گرجستان، ترکیه، مالزی، عراق، آلمان، رومانی، روسیه، کره‌جنوبی، نروژ، لتونی، فرانسه و دیگر کشورها خواهیم بود.

فرزین‌مقدم از طراحی و چاپ بروشور به زبان‌های مختلف و تجمیع کتاب توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان برای این همایش خبر داد و گفت: همه بخش‌های مختلف سازمان جهادکشاورزی استان خود را برای برگزاری شایسته و باشکوه‌تر این همایش آماده کرده‌اند.

انتهای پیام/60002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول