اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان قم:

صعود به لیگ برتر زمینه‌ساز پیشرفت هندبال قم می‌شود

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: صعود به لیگ برتر سبب افزایش انگیزه جوانان قمی و زمینه‌ساز پیشرفت این رشته ورزشی و تحول هندبال قم می‌شود.

صعود به لیگ برتر زمینه‌ساز پیشرفت هندبال قم می‌شود

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: این انگیزه در نهایت سبب پیشرفت هندبال قم خواهد شد، زیرا طبیعی است که با حضور تیم هندبال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تلاش برای معرفی استعدادهای هندبال در رده‌های پایه نیز بیشتر می‌شود.

وی اضافه کرد: تیم هندبال قم از زمان آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور در سال قبل در تمامی بازی‌ها با وحدت و همدلی تک تک بازیکنان خود در کنار یکدیگر که بسیاری از آنها چهره‌های شاخص هندبال قم هستند، مصمم به صعود به لیگ برتر بود و در نهایت به هدف خود نیز رسید.

رئیس هیئت هندبال استان قم با اشاره به حضور این تیم در فصل جدید رقابت‌های هندبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور اظهار داشت: ثبت‌نام حضور در مسابقات لیگ برتر هندبال در خرداد ماه است و طبق برنامه فدراسیون قرار است مسابقات از تیرماه آغاز شود.

وی تصریح کرد: هندبال قم در این فصل باید برای حضور موفق در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور مورد حمایت جدی مسئولان و مردم قم قرار بگیرد، از مسئولان انتظار داریم این تیم را از نظر امکانات و نیازهای مالی تنها نگذارند و مردم در بازی‌های این تیم با تشویق‌های خود به بازیکنان و کادر مدیریت و فنی تیم برای کار و تلاش بیشتر روحیه بدهند.

طباطبایی در خصوص اینکه سرانجام تیم هندبال قم با چه نام و عنوان در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد، تصریح کرد: سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول قول دادیم که در صورت حمایت و همکاری باشگاه صبا قطعا برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و خوشبختانه به لطف خدا اینگونه نیز شد و حالا امیدوارم همچنان مورد حمایت باشگاه صبا باشیم.

وی یاد آور شد: ما زمانی نداریم که بخواهیم در خصوص تغییر و تحول در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تصمیم‌گیری کنیم زیرا ممکن است همین فرصت اندک باقی مانده را از دست بدهیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم تاکید کرد: برای موفقیت این تیم در مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور و در نهایت کسب جواز صعود به لیگ برتر سختی‌های زیادی متحمل شده‌ایم و حالا ضروری است که مورد حمایت قرار بگیریم تا این تیم از اعتبار ورزش قم و به خصوص جایگاه هندبال قم در بالاترین سطح رقابت‌های لیگ هندبال کشور دفاع کند.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول