اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خبر داد

انعقاد تفاهم‏نامه‏ با شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه سمنان برای کمک به محرومان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از انعقاد تفاهم‏نامه‏های گوناگونی با شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه استان سمنان برای کمک به محرومان خبر داد.

انعقاد تفاهم‏نامه‏ با شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه سمنان برای کمک به محرومان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین علی پهلوان در دیدار با امام جمعه ایوانکی، بر نقش مؤثر و انکارناپذیر روحانیت بر مردم اشاره کرد.

وی بر شکل‏گیری انقلاب اسلامی بر اساس سکانداری روحانیان در رأس امور اشاره کرد و افزود: پیش از این نیز مردم ایران به روحانیت اعتماد ویژه‏ای داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اهمیت حضور روحانیان در اداره امور کشور خاطر نشان کرد: اخلاص، صداقت در عمل، رأفت و عطوفت علما سبب همدلی و همراهی مردم با آنان شده و خلأ حضور آنان در برهه‏ای از زمان به خوبی احساس شد.

پهلوان در بخش دیگری از صحبت‏هایش با تأکید بر عملکرد سازمان بهزیستی، وظیفه این سازمان را خدمات رسانی به اقشار نیازمند و ضعیف جامعه که عزیزترین انسان‏ها و حجت خدا بر روی زمین هستند، دانست.

وی حضرت علی (ع) را اولین مددکار جهان اسلام عنوان و بیان داشت: بهزیستی در آغاز سال جدید، با تأسی به منش امیرالمؤمنین علی (ع)، کارت‏هایی را در اختیار مسئولان و امامان جمعه استان سمنان قرار داد تا آنان به عنوان مددکاران افتخاری بهزیستی این استان و در خط مقدم کمک به نیازمندان، این هدایا را در اختیار مددجویان و فقرا قرار دهند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان به انعقاد تفاهم‏نامه‏های گوناگونی با شورای سیاست‏گذاری ائمه جمعه، حوزه علمیه خواهران و .. اشاره کرد و روحانیت را یار و یاور بهزیستی دانست.

انتهای پیام/74003/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول