اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان

افزایش 37 درصدی جوجه‌ریزی در مرغ‌داری‌های هرمزگان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: میزان جوجه‌ریزی در مرغ‌داری‌های این استان طی سه ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه 37 درصد رشد داشته است.

افزایش 37 درصدی جوجه‌ریزی در مرغ‌داری‌های هرمزگان

جعفر صبوری امروز در حاشیه نشست تنظیم بازار هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به وضعیت تولید مرغ در هرمزگان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان طی خردادماه یک میلیون و 14 هزار قطعه جوجه در استان تولید شده که این رقم می‌تواند منجر به تولید یک هزار و 825 تن گوشت تا فرا رسیدن ماه مبارک بشود.

به گفته وی این میزان جوجه‌ریزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش هفت درصدی روبه‌روست.

معاون تولید جهاد کشاورزی هرمزگان یادآور شد: طی سه ماه گذشته جوجه‌ریزی در استان به سه میلیون 480 هزار قطعه رسیده که این رقم در مقایسه با سال گذشته که دو میلیون و 540 هزار قطعه بوده است 37 درصد رشد نشان می‌دهد.

صبوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمامی امور در راستای آمادگی استان برای تامین گوشت در ایام ماه مبارک رمضان دیده شده است، یادآور شد: امید است با تحقق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در روزهای ماه مبارک رمضان استان با مشکلی در راستای تامین گوشت مرغ مواجه نشود.

انتهای پیام/88001/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول