اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

850 فرهنگی در هرمزگان متقاضی انتقال به سایر استان‌ها هستند

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 850 فرهنگی در هرمزگان متقاضی انتقال به سایر استان‌ها هستند.

850 فرهنگی در هرمزگان متقاضی انتقال به سایر استان‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی امروز در نشست ساماندهی نیروی انسانی که با حضور اعضای شورای معاونان اداره کل و ناحیه دو بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: در حالی که 850 نفر از نیروهای موجود آموزش و پرورش هرمزگان متقاضی خروج از استان هستند، 450 نفر متقاضی منتقل شدن به هرمزگان هستند.

وی افزود: تجربه‌ای که در باب ساماندهی نیروی انسانی با تکیه بر ساماندهی سال 91-92 داریم، موید این مسئله است که آموزش و پرورش استان در اکثر مناطق با افزایش کلاس در مقطع ابتدایی، کاهش کلاس در مقطع راهنمایی و بعضا افزایش کلاس در متوسطه و فنی و حرفه‌ای مواجه است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، اضافه کرد: این امر خود می‌تواند در باب ساماندهی نیروی انسانی و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی 93-92 تجربه بسیار خوبی است تا بتوانند دقیق‌تر نسبت به سال قبل عمل کنند.

وی تصریح کرد: طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش ما باید درصدی از مدارس مقطع ابتدایی را به دو دوره اول و دوم ابتدایی ساماندهی کنیم اما با توجه به وضعیت نیروی انسانی و همچنین افزایش جمعیت دانش آموزی به وجود آمده، بعضا نوبت صبح تعدادی از مدارس به حالت دو نوبته یا چرخشی باز می‌گردد.

آخوندی خواستار شد: در این راستا طوری عمل شود تا لطمه‌ای به شیفت ثابت صبح مدارس وارد نشود.

وی پیرامون نقل و انتقالات نیروهای اداری و آموزشی استان نیز مجدد گفت: طبق آخرین آماری که ما در اختیار داریم، 850 نفر از همکاران فرهنگی متقاضی خروج از استان و 450 نفر داوطلب ورود به استان هرمزگان هستند که پس با این حساب می‌طلبد که مسئولان امر ساماندهی نیروی انسانی نگاه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند.

انتهای پیام/88007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول