اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیرجند:

همه جریان‌های سیاسی به رئیس جمهور منتخب کمک کنند

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دوره رقابت در انتخابات پایان یافته و اکنون دوران رفاقت است، گفت: همه جریان‌های سیاسی باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنند.

همه جریان‌های سیاسی به رئیس جمهور منتخب کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: اکنون دوره رفاقت است و دیگر رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته است.

وی با بیان اینکه همه باید برای آبادانی و پیشرفت کشور تلاش کنند، تاکید کرد: همه جریان‌های سیاسی باید به کمک منتخبان مردم بشتابند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دوری از افراط و تفریط باید ویژگی دولت یازدهم باشد، گفت: انتخابات 24 خردادماه سبب خنثی شدن توطئه‌های دشمن شد و مردم با بصیرت ایران با لبیک به رهبر انقلاب پای صندوق‌های رأی آمدند.

رضایی بیرجندی افزود: حماسه سیاسی مورد انتظار رهبر فرزانه انقلاب در خردادماه رقم خورد و اکنون همه باید دست در دست هم دهند و با کمک به دولت جدید حماسه اقتصادی را محقق سازند.

وی اضافه کرد: با تحقق حماسه اقتصادی زمینه استقلال بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم می‌شود.

*دولت جدید از تجربیات دولت‌های گذشته بهره گیرد

امام جمعه بیرجند در توصیه‌ای به دولت یازدهم گفت: از تجربیات دولت‌های گذشته به ویژه دولت فعلی استفاده شود.

رضایی بیرجندی اضافه کرد: از خدمات دولت‌های نهم و دهم و تلاش‌های صورت‌ گرفته توسط این دولت تشکر می‌کنیم و در این زمینه نباید نقدها باعث نادیده گرفتن تلاش‌ها و خدمات این دولت باشد.

گرامی‌ داشتن 16 تیرماه روز مالیات و ضرورت توجه به جایگاه مالیات در فرهنگ اسلامی، 14 تیرماه روز قلم و توصیه به اهالی قلم و نویسندگان در راستای آگاهی‌بخش و پرهیز از شایعه‌پراکنی و آماده شدن مومنان برای استفاده از ماه مبارک رمضان از دیگر محورهای سخنان قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیرجند بود.

انتهای پیام/2248/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول