اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار بوشهر

یادواره سرداران و 16 شهید روستای زایرعباسی برگزار شد

مراسم یادواره سرداران و 16 شهید روستای زایرعباسی دشتی با حضور استاندار بوشهر و خانواده معظم شهدا در این روستا برگزار شد.

یادواره سرداران و 16 شهید روستای زایرعباسی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر صبح امروز در این مراسم اظهارداشت: یاد و نام شهدا نه تنها برای این دوران بلکه برای تمامی دوران‌های آینده مفید و راه‌گشای تمام مشکلات است.

نصرالله غزنوی گفت: گرامیداشت شهدای والامقام باعث شده است که بتوانیم از این مکتب استفاده و بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه شهدا الگوهای مناسب و دست یافتنی برای جوانان، مردم و نسل های آینده هستند افزود: شهدا دارای خصوصیاتی هستند که برای ما سرمشق، برای آیندگان الگو و برای تاریخ درس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: بسیج مدرسه عشق است و شهدا درس شهادت را از مدرسه بسیج آموختند و امروز بسیج به عنوان مکتب‌خانه ، بیان کننده معارف شهداست.

وی تصریح کرد: خاطرات، وصایا، فعالیت‌های قبل از انقلاب و فعالیت‌های دوران انقلاب اسلامی تا زمان شهادت و یادواره شهدا باید ثبت، مستندسازی و جاودانه برای نسل های آینده شود.

عزنوی بر ثبت و ضبط آثار شهدا به ویژه شهدای هنرمند تاکید کردو گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی هنری است که باید با مستندسازی فعالیت شهداء بویژه شهدای هنرمند را به نسل‌های آینده معرفی کنیم.

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول