اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد

کشف 79 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در گلستان

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از کشف 79 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

کشف 79 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، سید کاظم موسوی اظهار داشت: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا طی سه روز گذشته با بسیج تمام امکانات و نیروهای پلیس آگاهی در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی قاچاق کالا را تهدیدی برای اقتصاد ملی دانست و تصریح کرد: قاچاق کالا تولید ملی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و با بی‎میل شدن مصرف‌کنندگان نسبت به کالای داخلی اقتصاد ملی را تضعیف می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان افزود: معضل قاچاق باعث صرف انرژی و زمان از دستگاه‎های امنیتی و قضایی و انتظامی می‌شود.

موسوی به اقدامات و فعالیت‌های پلیس گلستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا اشاره کرد و بیان داشت: در همین راستا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی سه روز گذشته در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح 22 تن کود شیمیایی فاقد مجوز و 48 تن گندم خارج از شبکه کشف و بیش از 3 هزار و 100 قلم لوازم بهداشتی نیز کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان کشف 79 هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه را از دیگر موفقیت‌های کارکنان در اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: در این عملیات همچنین 118 عدد لوازم آکواریوم، 540 کیلوگرم زغال، 30 دستگاه اتو، 14 سرویس لوازم آشپزخانه و 3 دستگاه دی‌وی‌دی فاقد طرح شبنم نیز کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به دستگیری 34 متهم در این عملیات خاطرنشان کرد: 10 دستگاه خودرو نیز در این عملیات توقیف شد.

این مسئول در پایان با تأکید بر اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با قاچاق کالا، اذعان داشت: با اقدامات پیشگیرانه و تشدید طرح کنترل در سطح عرضه می‌توان اقدامات مناسبی را در این عرصه انجام داد.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول