اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

برخورد قانونی با 171 هزار و 930 متخلف رانندگی در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: طی سه ماهه گذشته با 171 هزار و 930 متخلف رانندگی برخورد قانونی شد.

برخورد قانونی با 171 هزار و 930 متخلف رانندگی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس استان گلستان، سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: میزان وقوع تصادفات فوتی طی سه ماهه نخست امسال در سطح جاده‎ها و معابر برون‎شهری گلستان 16 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به آغاز طرح تابستانه پلیس راه از هفته گذشته اذعان داشت: بررسی‎ها نشان می‎دهد اجرای این طرح در کاهش وقوع تصادفات بسیار مؤثر بوده است. مرحله اول طرح تابستانه پلیس راه تا آغاز ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: مرحله دوم این طرح نیز با پایان ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان شهریور ماه که اوج سفرهای تابستانه خواهد بود، ادامه دارد.

میرفیضی همچنین گفت: در این طرح 18 ایستگاه و پست راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در سطح شهرها و معابر شهری استان خصوصاً در نقاط پرترافیک و حادثه‎ساز پیش‌بینی و استقرار یافته است.

وی به اقدامات و فعالیت‎های پلیس راه استان طی سه ماهه گذشته خبر داد و افزود: طی این مدت با 171 هزار و 930 متخلف رانندگی برخورد قانونی شد که در مقایسه با سه ماهه نخست سال گذشته 70 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان گلستان اضافه کرد: 91 هزار و 696 مورد از تخلفات کنترل‎شده مربوط به تخلفات حادثه‎ساز بوده است. نتیجه اقدامات و همکاری سازمان‎ها و نهادها مرتبط و تلاش شبانه‎روزی عوامل پلیس راه منجر به کاهش 16 درصدی تصادفات فوتی شده است.

میرفیضی همچنین گفت: طی این مدت 73 نفر بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند که در مقایسه با بهار سال گذشته 12 درصد کاهش را نشان می‎دهد.

فرماندهی انتظامی استان گلستان عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و تجاوز به چپ را از جمله علل مهم بروز تصادفات طی این مدت عنوان و ابراز امیدواری کرد با همکاری همه سازمان‎ها و نهادها و رعایت قوانین و دستورات از سوی رانندگان همچنان شاهد کاهش وقوع تصادفات در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/2307/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول