اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبر داد

برپایی 262 غرفه ضیافت در اردبیل/سبد کالایی مددجویان توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 262 غرفه نمایشگاه ضیافت در مناطق مختلف استان اردبیل برپا شده و مردم می‌توانند از این نمایشگاه‌ها خرید کنند.

برپایی 262 غرفه ضیافت در اردبیل/سبد کالایی مددجویان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی عصر امروز در جلسه تنظیم بازار در اردبیل که با حضور اعضا در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های ویژه‌ای در آستانه ماه مبارک رمضان برای تنظیم بازار و عرضه مستقیم و بلاواسطه کالا تدارک دیدیم که برگزاری شش نمایشگاه با عنوان ضیافت در شش مرکز شهرستان از جمله این اقدامات است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها بیش از 262 غرفه تدارک دیده شده است که 22 غرفه آن به صورت رایگان در اختیار واحدهای تولیدی و مراکز پخش قرار می‌گیرد تا محصولات تولیدی استان را به صورت مستقیم عرضه کنند.

عزیزی خاطر نشان کرد:‌ این واحدهای تولیدی موظف شدند با 20 درصد تخفیف کالای خود را به مردم عرضه کنند تا عموم مردم در خرید این کالاها با مشکل خاص روبه‌رو نشوند.

این مسئول با یادآوری اینکه در این نمایشگاه‌ها با هدف تنظیم بازار مرغ منجمد به میزان هزار تن و با قیمت چهار هزار و 900 تومان در مرکز استان و پنج هزار تومان در سایر مناطق شهرستانی عرضه می‌شود، اضافه کرد: 100 تن گوشت قرمز نیز به قیمت 16 هزار و 600 تا 16 هزار و 700 تومان عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: دو نوع برنج تایلندی و سفید نیز به ترتیب به قیمت دو هزار و دو هزار و 300 تومان به میزان دو هزار تن در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به هموطنان ارائه می‌شود.

‌رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: در بخش حبوبات نیز نخود با قیمت سه هزار و 150 تومان و عدس نیز سه هزار و 340 تومان به همراه شکر با نرخ یک‌هزار و 580 تومان به میزان شش هزار تن عرضه می‌شود تا عموم مردم به میزان مصارف خود از این نمایشگاه خرید کنند.

عزیزی در مورد توزیع سه هزار تن روغن خام به کارخانه روغن نباتی اردبیل برای فرآوری محصول و عرضه آن به قیمت دولتی ادامه داد: در همین راستا قرار است اقدامات کنترلی به صورت دقیق و منسجم انجام شود تا هیچ کمبودی در بازار احساس نشود.

وی از اجرای طرح تشدید بازرسی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح از چهارم تیرماه شروع شده و تا 18 تیرماه ادامه دارد که در این طرح روزانه بازار پایش شده و جلوی هرگونه آشفتگی گرفته می‌شود.

عزیزی در ادامه سخنان خود از توزیع سبد کالایی بین خانوارهای نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: برای 30 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد سبد کالایی شامل گوشت مرغ، برنج، روغن و سایر اقلام مصرفی توزیع می‌شود.

وی با اعلام اینکه بیش از 9 هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی و همچنین دو هزار نفر زیر پوشش جمعیت هلال‌احمر در قالب طرح رحمت از بسته‌های غذایی بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: توزیع سبد کالایی با همکاری دستگاه‌های یاد شده و به قیمت دولتی تهیه شده و در اختیار افراد نیازمند قرار می‌گیرد.

عزیزی خاطر نشان کرد: در سازمان بهزیستی نیز به جای توزیع غذای گرم بن رمضانیه به حساب خانوارها واریز شده تا آنها بتوانند خرید خود را انجام دهند.

انتهای پیام/62001‌/ش‌40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول